تاتنهام و اعلام قیمت گرث بیل: 90 میلیون یورو

تاتنهام و اعلام قیمت گرث بیل: 90 میلیون یورو

طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، سران باشگاه تاتنهام قیمت فروش گرث بیل را اعلام کرده اند

این درحالی است که همگان از تمایل سران رئال مادرید برای خریداری این بازیکن ولزی مطلعند و می دانند که بیل یکی از رویاهای فلورنتینو پرس است. البته حالا قیمت دقیق آرزوی پرس مشخص شده و طبق گزارش روزنامه سان و بازتاب آن در روزنامه آ.اس، پرس می داند که برای خرید بیل باید دست به جیب شده و مبلغ 90 میلیون یورو بپردازد.

در صورتی که این اتفاق بیفتد، بیل مبدل به دومین بازیکن گران تاریخ دنیای فوتبال بعد از کریس رونالدو خواهد شد.سران رئال مادرید در سال 2009 با پرداخت مبلغ 96 میلیون یورو کریس را از منچستریونایتد به خدمت گرفتند.و درصورتی که انتقال بیل به رئال نهایی شود او بعد از رونالدو در جایگاه دوم گرانقیمت ترین خریدهای تاریخ دنیای فوتبال قرار خواهد گرفت.

طق این گزارش، سران باشگاه مادریدی هم درجریان قیمتی که سران تاتنهام برای بیل درنظر گرفته اند، قرار گرفته اند.

این درحالی است که در روزهای اخیر سران باشگاه تاتنههام درهارا به روی خروج این بازیکن ولزی بسته اند. آخرین کسی که دراین باره صحبت کرد، تییم شروود، دستیار آندره ویلاس بواس در تاتنهام است که در صحبت هایی فگته بود:« گرث در تاتنهام راضی و خوشحال است. او رابطه خوبی با سرمربی تیم دارد و هم تیمی هایش را تحسین می کند.مطمئنم که یک میلیون درصد مطمئنم که او درتاتنهام خواهد ماند.»

خود بیل هم چند روز پیش درتمجید از سرمربی پرتغالی تیمش گفته بود:« ویلاس بواس از هرنظر به من کمک کرده است. او به من اعتماد کرد وهمین باعث شد تا بهتر شوم و این اعتماد یک نکته کلیدی برای فوتبالیست هاست.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392 ا 22:12 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.