بنزما: در رئال می مانم و برای موفقیت می جنگم

بنزما: در رئال می مانم و برای موفقیت می جنگم

کریم بنزما ستاره فرانسوی باشگاه رئال  مادرید در صحبت هایی اعلام کرده که در تابستان امسال از رئال مادرید جدا نخواهد شد. او در عین حال یادآوری کرده که از اوضاعش در فصل 3-2012 ناامید شده بود

این ستاره فرانسوی فصلی فاجعه بار را پشت سرگذاشت و هرگز نتوانست جای خود در ترکیب اصلی رئال مادرید را تثبیت کند.

البته بنزما حالا اعلام کرده که می خواهد بماند و برای فتح جامهای بیشتری برای رئال مادرید بجنگد.او درحالی این صحبت ها را برزبان آورده که احتمال جدایی گونسالو ایگواین، رقیب او برای حضور درترکیب اصلی روز به روز افزایش یافته و رسانه های ایتالیایی از قطعی شدن انتقال ایگواین به یووه خبر می دهند.

بنزما در گفتگو با مارکا گفت:« من می مانم. در رئال مادرید خوشحالم و قصد ترک این باشگاه را ندارم. من علاقه زیادی برای فتح جام های قهرمانی دارم و فکر می کنم که باید کمی استراحت کنیم.»

رئال مادرید فصل گذشته را بدون آنکه موفق به فتح جام قهرمانی شود به پایان برد و مورینیو با همین ناکامی رئال را ترک کرد.البته بنزما درادامه به این نکته اشاره کرد که علاوه بر ناکامی تیمی، او از عملکرد خودش هم درطول فصلی که گذشت، ناامید شده بود.

او ادامه داد:« این فصل اصلا مثل فصل قبل نبود.من فصل قبل را با زدن 30گل به پایان برده بودم ولی دراین فصل تنها 20 گل به ثمر رساندم. هواداران باید مثل همیشه از ما حمایت کرده و در فصل بعد هم به این حمایت ادامه دهند و ما هم تلاش خواهیم کرد تا جامهای قهرمانی داخلی و جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رابه دست بیاوریم.»

رئال مادرید در فصل گذشته رقابتهای لالیگا با15 امتیاز فاصله نسبت به بارسای صدرنشین دوم شد. آنها درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم به دست دورتموند حذف شدند و در فینال جام حذفی هم مغلوب اتلتیکومادرید گشتند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392 ا 15:19 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.