ناواس با پیراهن سیتی: این یک رویا و یک چالش بزرگ است

ناواس با پیراهن سیتی: این یک رویا و یک چالش بزرگ است

باشگاه منچسترسیتی روز گذشته خبر رسمی خریداری خسوس ناواس، ستاره ملی پوش تیم ملی اسپانیا  از باشگاه سویا را منتشر کرد.

بعد از انتشار این خبر بود که اولین مصاحبه ناواس به عنوان بازیکن سیتی بازتاب یافت و ناواس در صحبتهایی اعلام کرد که برای فتح جام های قهرمانی درکنار هموطنش داوید سیلوا مبارزه خواهد کرد.

سران سیتی روز گذشته پروسه خرید ناواس را نهایی کردند. انتقالی که به نظر می رسد بین 20 تا 26 میلیون یورو برای سیتی هزینه دربرداشته باشد واین انتقالی بود که سران باشگاه سویا هفته پیش از انجام آن خبر داده بودند.

ناواس 27 ساله در صحبت هایی که در وب سایت باشگاه منچسترسیتی بازتاب یافت به خبرنگاران گفت:«پیوستن به باشگاهی مثل منچسترسیتی برای من مثل یک رویا و یک چالش بزرگ است. دراین تیم می توانم برای فتح جام های قهرمانی بجنگم.»

ناواس که سابقه قهرمانی در جام جهانی و یورو را با تیم ملی اسپانیا دارد در9 فصل اخیر در سویا توپ می زد و با این تیم 393 بازی برگزار کرده و 34 گل به ثمر رسانده و حالا به سیتی پیوسته است.

او در طول این مدت شش جام قهرمانی هم با سویا کسب کرده؛ دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، دو جام یوفا، یک سوپرکاپ اروپا و یک سوپرکاپ اسپانیا.

ناواس درادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد  که بازی کردن در سیتی درکنار ستاره هایی مثل سیلوا ، آگوئرو و توس برای او مهم است:« درسیتی می توانم کنار بازیکنان بزرگی با مهارت های فردی فوق العاده ای بازی کنم.من دوستی صمیمانه و خوبی با سیلوا دارم و خبر احتمال انتقال من به سیتی او را واقعا خوشحال کرد.امیدوارم که از زندگی در شهر منچستر و به ویژه در باشگاه سیتی لذت ببرم.چون سیتی تیم خیلی خوبی است.»

 

 ناواس در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: « سیتی پروژه هیجان انگیزی دارد والان زمان ایده آلی برای برداشتن این گام است. از تصمیم گیری انجام شده و فرصتی که دراختیارم قرارداده شد واقعا خوشحالم. لیگ برتر رقابتی است که فوتبال در آن کاملا سرعتی دنبال می شود و کاملا به سبک بازی من می خورد. بی صبرانه منتظر شروع کارم در سیتی هستم.»

 

او ادامه داد:« به تیم بزرگی در انگلیس می روم و می خواهم رشد فوتبالی ام را دراینجا ادامه دهم.سران سیتی به من اعتماد کرده اند و می خواهم پاسخ اعتماد آنها را بدهم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392 ا 15:13 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.