فیگو: زیدان می تواندهرکاری که می خواهد انجام دهد؛پس چرا نتواند سرمربی رئال باشد

foton

لوئیس فیگو، ستاره سابق باشگاه رئال مادرید در پایان بازی خیریه «قلب کلاسیک» که یکشنبه شب میان تیم پیشکسوتان رئال مادرید و پیشکسوتان یوونتوس برگزار و با برد 1-2 تیم مادریدی به پایان رسید، در گفت و گویی ویژه با خبرنگاران شرکت کرد و در مورد حضور احتمالی کارلو آنچلوتی روی نیمکت مربیگری تیم مادریدی به صحبت پرداخت.

این اسطوره پرتغالی به این نکته اشاره کرد که شخصا کارلو آنچلوتی را نمی شناسد ولی درمورد این مربی ایتالیایی گفت:« من شخصا شناخت زیادی از کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی ندارم و هیچ وقت با او کار نکرده ام و از همین رو نمی توانم در مورد کسانی که با آنها کار نکرده ام نظر بدهم ولی با توجه به چیزهایی که دیده ام، او سرمربی خوبی است و نتایجی که کارلتو کسب کرده پیش روی ماست. او یک سرمربی باتجربه است و همیشه جام های زیادی را فتح کرده است.»

فیگو در مورد فرضیه مطرح شده در مورد حضور زین الدین زیدان روی نیمکت مربیگری رئال هم صحبت کرد و گفت:« زیدان این توانایی را دارد که هرکاری که دوست دارد انجام دهد. زیدان دوست من است ولی روی کار آمدن یا نیامدن او در رئال، بحث های مربوط به باشگاه است. من در باشگاه رئال مادرید نیستم و از این رو نمی توانم چیزی بگویم. البته باید بگویم که زیدان توانایی این را دارد که هر کاری که می خواهد را انجام دهد. پس چرا نتواند سرمربی تیم باشد؟» فیگو اولین بازیکن کهکشانی ای بود که در اولین دوره ریاست فلورنتینو پرس در باشگاه مادریدی ،به تیم کهکشانی معروف سفیدپوشان پیوست. او در ادامه صحبت هایش گفت:« من دوست دارم که کسی را دراینجا ببینم که رئال مادرید واقعا به او نیاز داشته باشد.در یک پروژه ورزشی مهمترین چیز نیازهای تیم است و خیلی وقتها نام ها برای موفقیت تیم کافی نیستند. به نظر من رئال مادرید به یک بال ، یک بازیکن میانی و یک مهاجم نیاز دارد ولی من مدیر فنی تیم نیستم و این فقط نظر من به عنوان یک هوادار است.»

او یکی از بازیکنانی بود که در بازی خیریه یکشنبه شب گام به زمین چمن گذاشت و درنهایت با تیم پیشکسوتان رئال موفق شد تا بانتیجه 1-2 مقابل پیشکسوتان یوونتوس به پیروزی برسد. فیگو در بخش پایانی صحبت هایش درمورد این بازی گفت:« همیشه بازگشت به زمینی که در آن شادی های زیادی را تجربه کردی، افتخار بزرگی است. من با ورزشگاه برنابئو آشنایی داشتم و فکر می کنم که روی گلی که زدم خوش شانس بودم. مهمترین چیز این است که برنابئو پر بود و توانستیم دراین امر خیر مشارکت کنیم. به خاطر مشارکت در این امر خیر است که ما اینجا هستیم.»


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392 ا 12:5 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.