پرس(2): هم ما می خواهیم رونالدو بماند، هم خود او؛درخرید توتی و ویری ناکام ماندیم

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی در گفتگو با وب سایت رسمی روزنامه مارکا، از مسائل مختلف تیمش گفته.

منطقا او دوهفته است که خواب و خوراک ندارد. پرس درانتظار برگزاری انتخابات باشگاه مادریدی است تا به ریاستش دراین باشگاه ادامه دهد و خستگی ناشی از فعالیت فراوان دراین کمپین از یک سو و فشارهای رسانه ای و گمانه زنی ها درمورد آینده ستاره های این تیم از سوی دیگر، فشار زیادی را برروی رئیس باشگاه مادریدی اعمال کرده.

حالا پرس در گفتگو با روزنامه مارکا شرکت کرده و از مسائل مختلفی صحبت نموده. در اینجا می توانید گزیده صحبت های پرس را در دو قسمت مطالعه کنید. این بخش دوم و پایانی این گفتگو است:

 

* چه رویایی را نتوانستید محقق کنید؟ چه خریدی را نتوانستید انجام دهید؟

درمورد خریدها، نام ویری و توتی به ذهنم می آید..ما درمورد خرید رونالدینیو تردیدهایی داشتیم ولی درهمان سال بکام را به خدمت گرفتیم

 

*نیمار را جو ناکامی های رئال در بازار نقل وانتقالات نمی دانید؟

نیمار یکی از این بازیکنان بزرگ است و امیدوارم که در بارسا موفق شود

 

*بزرگی بارسا، غیرمستقیم به رئال مرتبط است.جای درخشش برای هردو تیم درکنار هم وجود ندارد

این طور نیست. در دنیای فوتبال خیلی سخت است که اوضاع برای من خوب باشد و برای سایرین بد باشد. درک این سخت است. ما فصل خوبی را سپری کردیم و اوضاع برای ما، بارسا، اتلتیکو والنسیا خوب بودهرچیزی که به معنای پیشرفت باشد خوب است و با نیمار، قطعا بارسا بهتر خواهد شد.

 

*این صحبت ها را کردید تاتوضیح دهید که چرا شما او را نخریدید؟به خاطر مسائل مالی؟

پرس(2): هم ما می خواهیم رونالدو بماند، هم خود او؛درخرید توتی و ویری ناکام ماندیم

همیشه باید حد ومرزی برای هرچیزی قائل بود.باید خطی کشید که پایت را از آن فراتر نگذاری و تا زمانی که من رئیس باشگاه باشم، این اتفاق رخ نخواهد داد

 

* وبرای کریستیانو رونالدو هم چنین خطی وجود دارد؟

ما برای جذب رونالدو تلاش زیادی انجام دادیم و حدود 100 میلیون یورو برای خرید او پرداخت کردیم.همه چیز به شیوه ای طبیعی پیش رفت و ما وجه خرید او را به یونایتد پرداخت کردیم. بعضی از بازیکنان شاید به نظر گران برسند و برخی ارزان. تمام وجهه های این انتقال در قالب استراتژی باشگاه بود.

 

* الان زمان آن فرا رسیده که شرکای باشگاه بدانند که آیا کریس در 5 سال آینده بارئال خواهد بود یا نه؟

من با شفافیت تمام دراین باره صحبت می کنم. تمایل من، کریس و هواداران رئال این است که او سالیان سال اینجا باشد و اینجا بازی کند. وقتی همه یک چیز می خواهند، بعید است که آن اتفاق نیفتد، من به عنوان رئیس باشگاه مادریدی این را می خواهیم و کریس هم به عنوان بازیکن تی همین را می خواهد.

 

*این حرف تازه ای است. خود کریس هم میخواهد بماند؟

بله بدون هیچ شکی

 

*تازمانی که بارسا مسی را دارد، رئال باید تحت هرشرایطی کریس را درتیمش حفظ کند

رئال نمی خواهد کریس را به خاطر آنکه بارسا مسی را دارد در تیمش حفظ کند. رئال می خواهد کریس را تاپایان دراختیار داشته باشد؛ چون او بهترین بازیکن دنیاست؛ چه مسی باشدو چه نباشد. حالا بهترین بازیکن دنیا درتیم ماست. دوسال دیگر تا پایان قرارداد او باقی است.ولی حرف و حدیث ها به نحوی است که انگار فردا می خواهد برود .خواسته ما این است که او را برای مدت زمان بیشتری در تیممان نگاه داریم. همیشه تیم ها به یک بازیکن بزرگ چشم می دوزند. در آن زمان همه نگاه ها به دی استفانو بود و بعد از آن توجهات روی زیدان متمرکز شد.حالا هم منطقی است که همه به کریستیانو چشم بدوزند.هیچ چیزی بهتر از توجه به بهترین بازیکن دنیا نیست.نظر شما چیست؟ ما فکر می کنیم که چهره او می تواند در کنار آلفردو دی استفانو به تاریخ باشگاه بپیوندد.

 

*خود کریس در جریان این صحبت هایی که شما برزبان می آورید هست؟

ما همیشه با هم حرف می زنیم . اگر بخواهید بدانید، ما راجع به پول با هم صحبت کرده ایم یا نه، به شما می گویم که نه. زمان این کار کمی دیگر است.وقتی که او از تعطیلات به مادرید بازگردد. ولی این مسائل را ما برای یکدیگر تعریف نمی کنیم. درعمل به هم ثابت می کنیم. ما به این نیاز نداریم که کسی به ما کمک کند تا قرارداد کریس را تمدید کنیم و یا بازیکن دیگری را به خدمت بگیریم. از لطف همه شما و محبت هایتان متشکریم

 

*پس حتما موضوع اختلاف میان شما و کریس حق تصاویر اوست.

نه.من اخبار زیادی می خوانم و می شنوم که مرا به شدت متعجب می کند.اخباری که هرگز اتفاق نیفتاده. چه دراین مورد و چه در مورد مسائل دیگر..من خوانده ام که برای انتقال آنچلوتی به رئال از ما 4 میلیون یورو خواسته شده. من به شما این خاطر جمعی را می دهم که کسی چنین وجهی از ماه نخواسته. شماها می دانید که با پولی که پاری سن ژرمن دارد 4 میلیون یورو بیشتر یا کمتر تفاوتی ندارد

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 خرداد 1392 ا 23:8 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.