انتظار چندین ساله به پایان:بلیط فروشی آزادی الکترونیکی شد!!!

فروش بلیط الکترونیکی برای اولین بار در ورزشگاه های کشور استارت خورد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، کابلی مدیر ورزشگاه آزادی در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: به اطلاع کلیه علاقمندان به تماشای حضوری مسابقات فوتبال می رساند در راستای تکریم تماشاچیان جهت ورود به ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات فوتبال و سهولت ورود و خروج آنها و همچنین تحقق اهداف فرهنگی ، پروژه بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال از مورخ 21/3/92 مقارن با برگزاری مسابقه تیم های ملی ایران – لبنان در ورزشگاه آزادی راه اندازی خواهد شد.
پروژه مذکور به صورت آزمایشی در مسابقه فوق الذکر برای جایگاه شش هزارنفری ورزشگاه آزادی به بهره برداری می رسد و به تدریج در فازهای بعد برای تمام جایگاه های استادیوم راه اندازی خواهد شد.
یکی از بزرگترین فواید اجرای بلیط فروشی الکترونیکی مسابقات فوتبال ، ایجاد آرامش خاطر برای علاقمندان به تماشای مسابقات فوتبال جهت خرید بلیط مسابقات است ، بدین نحو که با یک بار خرید کارت الکترونیکی مسابقات فوتبال ، همواره دارنده کارت می تواند بلیت مسابقات را از طریق پرتال www.footballeticket.ir در هر نقطه از کشور ، خریداری نماید و با زمانبندی مناسب برای حضور در ورزشگاه بتوانند با آرامش کامل و اطمینان از وجود بلیت به صورت بهینه از وقت خود استفاده نمایند.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی افزود: ما برای مدیریت زمان و استفاده حداکثری از آن ارزش قائلیم .
یکی دیگر از مزایای مراجعه به پرتال فوق ، اطلاع از تعداد ظرفیت های خالی صندلی حاضر در ورزشگاه است. ضمن آنکه در زمان درخواست خرید بلیت موقعیت تماشای مسابقه نیز به متقاضی نشان داده خواهد شد.
درضمن آنکه به واسطه استفاده از کارت های هوشمند افزایش امنیت در خرید بلیط و جلوگیری از بازار سیاه فروش بلیت را به همراه خواهد داشت.
شایان ذکر است فرآیند ورود به ورزشگاه و تهیه بلیط تا ابتدای فصل جدید مسابقات لیگ برتر در کلیه بخش های ورزشگاه آزادی همانند گذشته خواهد بود اما به جهت فرهنگ سازی و آموزش تماشاچیان محترم با سامانه جدید بلیط الکترونیکی ورود تماشاچیان از طریق گیت های نصب شده خواهد بود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 خرداد 1392 ا 21:59 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.