اسپانیا 2- هائیتی1؛ برد کم فروغ ماتادورها

اسپانیا 2- هائیتی1؛ برد کم فروغ قهرمان دنیا

دیدار دوستانه اسپانیا مقابل هائیتی که در شهر میامی برگزار شد با برد 1-2 تیم قهرمان دنیا به پایان رسید.

گلهای اسپانیا در این بازی را سانتیاگو کاسورلا و سسک فابرگاس زدند ولی در جریان این بازی، ماتادورها با توجه به ضعیف بودن حریف در خواب فرو رفته بودند

ولی تیم هائیتی هم فیزیک خیلی خوبی داشت و نمایش خوبی را به اجرا گذاشت.

تیم ملی هائیتی از کشوری می آمد که در سال 2010 زلزله ای سهمگین در آن رخ داده بود و عملا این تیم ملی بعد از زلزله دچار بازسازی عظیمی شده بود

این بازی در ورزشگاه سان لایف میامی و در حضور 36 هزار تماشاگر برگزار شد. اولین گل این بازی در دقیقه 8 مسابقه توسط سانتیاگو کاسورلا از راه رسید و سسک فابرگاس هم در دقیقه 18 بازی را دو بر صفر کرد. در نهایت این وایلد بود که در دقیقه75 یکی از دو گل خورده را جبران کرد تا هائیتی در این بازی دوستانه دست کم یک بار دروازه قهرمان جهان را باز کرده باشد.

خسوس ناواس فعال ترین بازیکن اسپانیا در زمین بود و بیش از سایرین در زمین حرکت می کرد.او در جریان بازی چندین سانتر خطرناک را روی دروازه حریف ارسال کرد و یک شوت خطرناک هم به سمت دروازه حریف داشت که توسط مونترویل مهار شد.

در جریان این بازی و با تعویض هایی که انجام شد تیم ملی اسپانیا 4 کاپیتان مختلف را درجریان این بازی تجربه کرد. اما نکته ای که قابل توجه بود این بود که کاسیاس دروازه بان اصلی ماتادورها بود و در نیمه دوم په په رینا به عنوان جانشین او به زمین آمد.

البته این برد چندان ساده و آسان به دست نیامد و اسپانیا در آستانه برگزاری جام کنفدراسیون ها با سختی ازسد هائیتی عبور کرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 خرداد 1392 ا 10:27 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.