توشاک: گرت بیل از نیمار بهتر است

توشاک: گرت بیل از نیمار بهتر است

جان توشاک، سرمربی سابق رئال، معتقد است که گرت بیل، ستاره تاتنهام، بازیکن بهتر از نیمار، خرید جدید بارساست و اعتقاد دارد که ستاره ولزی در سطحی برابر با لیونل مسی و کریس رونالدو بازی می کند.

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد پیوستن بیل به رئال مادرید منتشر شده و توشاک که زمانی هدایت تیم ملی ولز را برعهده داشت، تردیدی ندارد که هموطنش در صورت رفتن به اسپانیا، موفق خواهد بود.

او در گفتگو با پونتو پلوتا گفت:" او بهتر از نیمار است زیرا در لیگ های بهتری بازی کرده است. اگر بازیکنی باشد که در حال حاضر 100 میلیون یورو بیرزد، او گرت بیل است. در مورد نیمار باید صبر کرد و دید که چه عملکردی خواهد داشت.

اما در مورد بیل، حتی یک کور هم می تواند بفهمد که او بازیکن متفاوتی است. او بازیکنی خلاق، فروتن و یک حرفه ای تمام عیار است. مصدومیت هایی که او متحمل شد، باعث شد تا قوی تر شود.  

خیلی ها می گفتند که ما دیگر بازیکنی مانند مسی نخواهیم دید و خیلی ها در مورد قدرت کریس رونالدو صحبت می کردند. اما بیل خیلی به این دو نزدیک است.

او در کنار مسی و رونالدو قرار دارد. او برای یکی از دو باشگاه بزرگ اسپانیا بازی خواهد کرد. او برای بازی در چمپیونزلیگ ساخته شده است."

بیل تا سال 2016 با تاتنهام قرارداد دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392 ا 16:28 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.