مهاجم شیاطین سرخ به دنبال جدایی است؛ مذاکره رونی با دو باشگاه در یک روز

مهاجم شیاطین سرخ به دنبال جدایی است؛ مذاکره رونی با دو باشگاه در یک روز

به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، وین رونی، مهاجم جدایی طلب باشگاه منچستریونایتد، به تازگی با دو باشگاه برای انتقال در تابستان مذاکره کرده است.

این ملی پوش انگلیسی که شایعه جدایی اش از منچستریونایتد به شدت قوت گرفته،  در هفته اخیر در یک روز، با دو باشگاه مذاکره کرده؛ او ابتدا با باشگاهی لیگ برتری مذاکره داشته و سپس عصر راهی یک کشور دیگر شده و با یکی از باشگاه های بزرگ اروپایی مذاکره کرده است.

منابع آگاه حاضر به اعلام نام این دو باشگاه نشده اند اما گفته می شود که رونی ترجیح داده که همراه مدیر برنامه هایش در این مذاکرات حضور داشته باشد.

چلسی، رئال، پاری سن ژرمن و موناکو از جمله باشگاه هایی هستند که به دقت شرایط رونی را زیر نظر دارند؛ در حالی که آرسنالی ها هم که این فصل یکی از بزرگترین بودجه های نقل و انتقالات تاریخ باشگاه شان را در اختیار دارند، به شدت به دنبال خرید این ملی پوش انگلیسی هستند.

آرسن ونگر به تازگی در مصاحبه آشکارا از علاقه اش برای به خدمت گرفتن رونی گفت تا بتواند فاصله اش با منچستریونایتد را کاهش بدهد.  

از سوی دیگر نزدیکان رونی نیز اعلام کرده اند او بی میل نیست که راهی باشگاه لندنی شود و تنها منتظر است تا این باشگاه با دستمزد درخواستی او موافقت کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392 ا 16:28 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.