دل بوسکه: کاسیاس انگیزه های زیادی دارد و حالش خوب است

بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا این روزها تیمش را برای حضور در رقابت های جام کنفدراسیون ها آماده می کند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس تیم ملی اسپانیا امشب در اولین دیدار دوستانه اش در اردوی آمریکا در میامی مقابل هائیتی به میدان می رود. این دیدار در دمای 30 درجه و در رطوبت 90% برگزار می شود. ایکر کاسیاس هم با شادی و آرامش فراوان در جمع هم تیمی هایش تمرین می کند و حالا صحبت های دل بوسکه هم به او دلگرمی مضاعفی داده.

دل بوسکه در کنفرانسی خبری و درپاسخ به سوالی درمورد احتمال حضور کاسیاس در ترکیب اصلی ماتادورها گفت:« کاسیاس انگیزه های زیادی دارد. او را مثل همیشه دیده ام. ما هیچ ابهام و تردیدی در شرایط فیزیکی او ندیدیم. حال و شرایط او واقعا خوب است.»

دل بوسکه در ادامه درمورد احتمال استفاده از بازیکن شماره 9 کاذب گفت:« چه از بازیکن شماره 9 استفاده کنیم و چه از بازیکن 9 کاذب، هردو راه برای تیم ما جواب می دهد.»

قرار براین بود که تیم ملی اسپانیا قبل از برگزاری این بازی دوستانه، جلسه تمرینی ای را در ورزشگاه محل برگزاری بازی برگزار کند ولی وقوع یک طوفان مانع از انجام برگزاری جلسه تمرینی در ورزشگاه سان لایف شد. از همین رو تیم ملی اسپانیا با انجام سفری در حدود 50 دقیقه ای به حومه میامی و تجهیزات سرپوشیده میامی دلفینز رفت. دل بوسکه دراین باره گفت:« گزینه هایی که پیش رو داشتیم این بود که یا تمرین نکنیم و (همان کاری که حریفمان انجام داد) و یا اینکه تلاش کنیم تا به هر نحوی شده این کار را انجام دهیم. مانتوانستیم آن طور که می خواهیم به تمرین بپردازیم ولی تصمیم گرفتیم تا در شرایطی که برایمان پیش آمد، کمی تمرین بکنیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392 ا 11:17 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.