وراتی:اول به رقابتهای اروپایی فکر می کنم وبعد به رئال

وراتی:اول به رقابتهای اروپایی فکر می کنم وبعد به رئال

مارکو وراتی، ستاره 20 ساله ایتالیایی در صحبت هایی اعلام کرده که در حال حاضر تمرکزش را برروی قهرمانی با تیم ملی زیر 21 ساله های ایتالیا برای کسب عنوان قهرمانی اروپایی قرارداده و به داستان انتقال احتمالی اش به رئال مادرید اشاره کرده است

این بازیکن جوان که در پاری سن ژرمن توپ می زند و از او به عنوان یکی از آینده دارترین بازیکنان آترزوری یاد می شود، حالا یکی از گزینه های مدنظر رئال مادرید برای بازار نقل و انتقالات تابستانی است و دراین میان وراتی در صحبت هایی اعلام کرده که انتقال احتمالی به رئال، دراولویت اول برنامه های او نیست.

وراتی در صحبت هایی به خبرنگاران گفته:« شایعاتی مبنی برانتقال من به رئال؟ من درحال حاضر دراردوی تیم ملی زیر21 سال هستم. این اتفاقی است که یک بار در زندگی ام رخ می دهد و کاملا تمرکزم را برروی این تورنمنت قرار داده ام.بعد از این تورنمنت خواهیم دید که چه خواهد شد.»

وراتی در ادامه درمورد کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی اش در پاری سن ژرمن که گمانه زنی های فراوانی هم درمورد احتمال انتقال او به رئال به گوش می رسد اظهارنظر کرد و گفت:« من فقط می توانم بگویم که او سرمربی بزرگی است و تاجایی که من خبردارم، هنوز سرمربی پاری سن ژرمن است. اگر او به تیم دیگری برود، به من ارتباطی ندارد.»

وراتی در جولای سال 2012 به پاری سن ژرمن پیوست وبعد از درخششی که در طول این فصل با پیراهن این تیم داشت، به شهرت به مراتب بیشتری دست یافت. وراتی در طول این فصل در 39 بازی به میدان رفته و نقش بازیساز را در خط میانی تیم باشگاهی اش ایفا کرده و مبدل به یکی از مهره های ثابت این تیم شده است




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392 ا 11:14 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.