کاسیاس:مردم از رئال می خواهند تا دوباره پادشاه اروپا شود

کاسیاس:مردم از رئال می خواهند تا دوباره پادشاه اروپا شود

ایکر کاسیاس، دروازه بان باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا ، در گفت و گو با وب سایت رسمی یوفا از مسائل مختلفی از جمله لیگ قهرمانان اروپا و فتح «لادسیما» یعنی دهمین قهرمانی اروپایی حرف زد.

کاسیاس براین باوراست که بعد از گذشت 13 سال از آخرین قهرمانی رئال مادرید در رقابت های اروپایی که در سال 2002 مقابل بایرلورکوزن به دست آمد، هواداران خواهان قهرمانی رئال دراروپا هستند.او دراین باره گفت:« مردم درخیابان ها از ما می خواهند که دوباره پادشاه اروپا شویم.»

کاسیاس ادامه داد:« فقط باید بدانید که قهرمانی اروپایی برای هواداران چه معنایی دارد.درخیابانها مردم همیشه از تو راجع به یک چیز سوال می کنند.مردم از تو می خواهند که تیم دراین تورنمنت بهتر از قبل شود و دوباره مبدل به پادشاه اروپا شویم.»

کاپیتان تیم مادریدی درادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که برای تیمی بزرگ مثل رئال مادرید که موفقیت های زیادی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده، حضور در سه نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا، کافی نیست. کاسیاس دراین باره ادامه داد:«زمانی که در نیمه نهایی حذف می شوی، همیشه طعم تلخی در دهانت می ماند.مادر سه فصل اخیر به 3 نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. ما به مقابل درهایی که رئالی ها دوست دارند تااز این درعبور کرده و وارد شوند، رسیدیم ولی  طعم تلخی در دهانمان ماند؛ چون نتوانستیم به فینال برسیم. البته می بایست به تلاشهای سخت ادامه دهیم تا بتوانیم این گام رو به جلو را برداشته و به فینال برسیم.»

دروازه بان 32 ساله رئال مادرید،تنها بازمانده تیمی است که در سال 2002 نهمین و آخرین قهرمانی رئال در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده بود. کاسیاس درادامه درمورد قهرمانی دهم رئال در لیگ قهرمانان اروپا گفت:« مطمئنم که این لحظه قهرمانی را دوباره تجربه خواهیم کرد. رئال مادرید درحال حاضر هم در تک تک بازیها با انگیزه  و اشتیاق همیشگی  ای که تا به الان به نمایش گذاشته، به میدان خواهد رفت.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392 ا 17:38 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.