لیورپول و پیشنهاد 8.2 میلیون یورویی برای انتقال تبس

لیورپول و پیشنهاد 8.2 میلیون یورویی برای انتقال تبس

در حالی که شایعات در مورد جدایی لوئیس سوارس از لیورپول روز به روز قوت می گیرد، مدیران باشگاه مرسی به دنبال خرید کارلوس تبس، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی هستند.

لوئیس سوارس به تازگی از علاقه اش برای ترک لیگ برتر گفته و رئالی ها سخت به دنبال به خدمت گرفتن او هستند؛ به همین دلیل لیورپولی ها چند گزینه ای جمله لوئیس موریل، مهاجم اودینزه را زیر نظر دارند.

از سوی دیگر، لیورپولی ها از مدت ها قبل کارلوس تبس را زیر نظر دارند و پیش از این دو بار برای به خدمت گرفتن قرضی او تلاش کرده بودند. اکنون با جدی شدن موضوع جدایی سوارس، آنها پیشنهادی 8.2 میلیون یورویی برای خرید این بازیکن داده اند.

منچسترسیتی هم آماده است تا این مهاجم دردسرساز آرژانتینی را که در سال 2009، 28 میلیون یورو هزینه روی دست آنها گذاشت و تنها یک سال دیگر از قراردادش با دستمزد هفتگی 232 هزار یورویی باقی مانده، را بفروشند.

شایعات در ایتالیا حاکی از آن است که یوونتوسی ها از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن این بازیکن برخوردار است و دو طرف بر سر بندهای شخصی انتقال هم به توافق رسیدند؛ اما خود تبس احتمال انتقالش به باشگاه هایی مانند پاری سن ژؤمن و موناکو را نیز رد نکرد.  

لیورپول نمی تواند از پس دستمزدی که سیتی به تبس می پردازد، بربیاید اما حاضر است قراردادی طولانی مدت با دستمزد 117 هزار یورو در هفته به این بازیکن پیشنهاد بدهد.

سیتی هنوز به طور رسمی پیشنهادی برای تمدید قرارداد به سیتی نداده؛ هرچند این بازیکن علاقه زیادی به کار کردن زیر نظر مانوئل پیگرینی، سرمربی آینده این باشگاه دارد. ولی در صورتی که او قراردادش را تمدید نکند، مدیران سیتی مطمئنا او را خواهند فروخت.

بعد از یک فصل بدون جام، مدیران سیتی قصد دارند خریدهای زیادی در تابستان انجام بدهند و در همین چند روز اخیر خرید خسوس ناباس و فرناندینیو را نهایی کردند.

از سوی دیگر آنها به دنبال خرید ادینسون کاوانی از ناپولی هستند و ژکو نیز احتمال اتحاد را ترک خواهد کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392 ا 9:56 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.