افشین: شرمنده هواداران استقلال هستم

آرش افشین اولین خرید لیگ برتر استقلال! یک هفته است که این خبر را می‌شنویم اما افشین هنوز با استقلال قرارداد نبسته است. یکی از نزدیکان باشگاه استقلال از قطعی بودن حضور افشین در این تیم خبر داد و اینطور که خود آرش هم حرف می‌زند به زودی با استقلال قرارداد می‌بندد اما تا حالا که حضور مهاجم باشگاه فولاد خوزستان در استقلال قطعی نشده است. افشین اما هنوز به استقلال نیامده از محبوبیت خاصی میان هواداران این تیم برخوردار شده است. اتفاقی که برای کمتر بازیکنی رخ می‌دهد. این فعل و انفعالات بهانه‌ای بود تا سراغ مهاجم فولاد برود.

***

_انگار قرار است دوباره به تیمی برگردی که یک سال برای تیم جوانانش بازی می‌کردی؟


بله، من یک سال در تیم جوانان استقلال زیر نظر آقای لب جویی بازی می‌کردم. بازی در تیم جوانان استقلال تجربه خوبی برای من بود اما هنوز بازگشت به تیم سابقم قطعی نشده است. من الان در اهواز هستم و اگر بخواهم با استقلال قرارداد ببندم باید به تهران بیایم.
 

_هنوز با استقلال قرارداد نبستی هواداران استقلال روی برخی شبکه‌های اجتماعی برایت پیغام‌های زیادی می‌گذارند. به نظر می‌رسد قبل از اینکه قراردادت را با استقلال منعقد کنی هم از محبوبیت خاصی میان استقلالی‌ها برخورداری.
 

من خودم را دور از استقلال نمی‌دانم که این هم به خاطر سابقه‌ای است که در این تیم داشته‌ام اما درباره هواداران و محبت‌هایشان باید بگویم که واقعا شرمنده‌شان هستم و از همین جا از آنها تشکر می‌کنم. دوستانم به من گفته‌اند که هواداران در برخی سایت‌ها برایم پیغام‌های جالبی گذاشتند. بدون شک اگر قرار باشد روزی پیراهن استقلال را بر تن کنم مسوولیتم خیلی سنگین‌تر می‌شود.
 

_سرانجام با استقلال به توافق می‌رسی؟
 

من مذاکراتی داشتم اما هنوز قطعی نشده است. اگر به استقلال نروم در همین فولاد می‌مانم. البته دوست ندارم با این حرف‌ها خدای نکرده برای هرکدام از این باشگاه‌ها بازار گرمی کنم. اهل این کار‌ها نیستم و معتقدم که هر چه قسمت باشد همان می‌شود.
 

_قلعه‌نویی هم علاقه خاصی به تو دارد. ظاهرا اولین بازیکنی هستی که در لیست قلعه‌نویی وجود داری.
 

امیرخان به من لطف دارد. هر بازیکنی آرزویش پوشیدن پیراهن استقلال و کار کردن با امیر قلعه‌نویی است. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و خودم هم خیلی دوست دارم زیر نظر ایشان به فوتبال ادامه بدهم اما قبل از آن باید تکلیفم با باشگاه استقلال مشخص بشود. امیرخان مدت‌ها است به من لطف دارند و اگر خدا بخواهد در استقلال شاگرد ایشان می‌شوم.
 

_ظاهرا چند تیم خارجی هم تو را می‌خواهند.
 

پیشنهاد خارجی هم هست اما باید تصمیمی بگیرم که به درد آینده فوتبالی‌ام بخورد. فکر می‌کنم نهایت تا آخر هفته تکلیفم مشخص بشود.
 

_با توجه به تعداد زیاد مهاجمان در استقلال از همین حالا خودت را آماده رقابت با هم پست هایت کرده‌ای؟
 

رقابت در استقلال سخت است. حتی اگر این همه مهاجم خوب در استقلال هم نبود بازهم کار دشوار می‌شد چون اصولا بازی کردن در استقلال سخت است. من اما با جو استقلال بیگانه نیستم. در تیم جوانان استقلال بازی کردم. آنجا هم فیکس شدن خیلی سخت بود اما با اراده و تمرین مداوم می‌شود هرکاری را انجام داد.
 

و فکر می‌کنی از کی تو را در تمرین استقلال خواهیم دید؟
 

هرچه خدا بخواهد همان می‌شود. اجازه بدهید اول قراردادم را ببندم بعد درباره حضور در تمرین‌ها حرف بزنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 14 خرداد 1392 ا 9:14 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.