گزارش ویژه: عواقب بازی رویانیان با بازیکنان/سردار!بازیکنان متهم نیستند که با آنهابازی میکنی!

 

 

 

 

محمد رويانيان چند روزي است محمد قاضي را در آب نمک خوابانده و اين موضوع اسباب ناراحتي اين مهاجم را فراهم آورده است. داستان از اين قرار بود که سعيد شيريني و محمد رويانيان طي دو نوبت در روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه هفته گذشته جلساتي را با محمد قاضي برگزار کردند. شيريني در روز سه‌شنبه و رويانيان در روز چهارشنبه در گفتگويي که با قاضي داشتند به او اطمينان خاطر دادند که در ليست دايي قرار داشته و از سوي دايي نقل قول کردند که قاضي فصل بعد بايد در پرسپوليس بماند. پس از اين جلسات رويانيان به قاضي اعلام کرد که منتظر تماس او باشد تا روز چهارشنبه يا پنجشنبه با پرسپوليس تمديد کند. اما چهارشنبه و پنجشنبه هم گذشت و خبري از تماس رويانيان و شيريني نشد.


اما از سوي ديگر کريم انصاري‌فرد روز پنجشنبه با لباس شخصي در درفشي‌فر حضور پيدا کرد و با علي دايي چند دقيقه‌اي صحبت کرد. اين اتفاق در حالي رخ داد که از باشگاه پرسپوليس خبري به رسانه‌ها درز پيدا کرده مبني بر اينکه که يکي از شروط پرتعداد انصاري‌فرد براي تمديد قرارداد با پرسپوليس جدايي محمد قاضي است!


***


محمد قاضي اگرچه فصل قبل نتوانست در پرسپوليس عملکرد خوبي داشته باشد و به واسطه همين موضوع، پيراهن تيم‌ملي را هم از دست داد. اما مشتريان خاص خودش را دارد نوع فيزيک و بازي محمد قاضي باعث شده تا برخي از مربيان به شدت پيگير جذب او در پيشاني خط حمله تيمشان باشند.


طبق خبرهاي دريافتي سپاهان و تراکتورسازي از مشتريان پر و پا قرص قاضي هستند و در چند نوبت با او مذاکره کرده‌اند. ضمن اينکه منصور ابراهيم‌زاده سرمربي راه‌آهن نيز که سابقه همکاري با قاضي را دارد پيشنهاد جدي به اين مهاجم داده است.


اما خبري که در رسانه‌اي منتشر نشده به پيشنهاد استقلال و امير قلعه‌نويي مربوط مي‌شود. اگرچه استقلالي‌ها و به خصوص خود قاضي چندان تمايلي به رسانه‌اي شدن اين خبر ندارند، اما شنيده‌هاي موثق ما حاکي از آن است که امير قلعه‌نويي پيش از ترک ايران و سفر به آمريکا روي جذب 2 بازيکن تاکيد ويژه‌اي داشته است پژمان نوري و محمد قاضي.

 


از سوي ديگر قلعه‌نويي به اطرافيانش در باشگاه گفته تحت هر شرايطي محمد قاضي را جذب کنند. به هر حال آن‌هايي که با تفکرات قلعه‌نويي آشنايي بيشتري دارند‍، مي‌دانند که نوع و شيوه بازي قاضي به شدت مدنظر اوست.


***

 


مذاکرات آغاز شد. قرار بود در ساعات ابتدايي چهارشنبه شب هفته قبل جلسه‌اي بين قاضي و نماينده باشگاه استقلال برگزار شود. اما به پيشنهاد خود قاضي اين قرار ملاقات به امروز موکول شد. قاضي بر پايه وعده رويانيان منتظر بود تا به باشگاه فراخوانده شود. اما نه تنها اين اتفاق نيفتاد، بلکه او شاهد بود که کريم انصاري‌فرد با دايي تمام شرط و شروطي که براي باشگاه پرسپوليس گذاشته بود
، به محل تمرين فراخوانده شده و جلسه‌اي را با دايي برگزار کرده.


در حالي که او برخلاف انصاري‌فرد هيچ شرط مالي نداشت اين موضوع اسباب ناراحتي شديد محمد قاضي را فراهم آورده است. قاضي که متوجه شده رويانيان در حال بازي کردن با اوست، از دست او ناراحت شده و به درخواست استقلالي‌ها براي برگزاري نشستي مشترک پاسخ مثبت داده است. حال بايد ديد آيا اين ناراحتي ترتيب يک نقل و انتقال بزرگ را پس از سال‌ها بين سرخابي‌ها به وجود خواهد آورد و يا طي چند ساعت باقيمانده اتفاقات ديگري رخ خواهد داد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 13 خرداد 1392 ا 22:33 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.