مورینیو: در طول این هفته سرمربی چلسی خواهم شد

مورینیو: در طول این هفته سرمربی چلسی خواهم شد

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید درگفتگو با برنامه پونتو پلوتا، به گمانه زنی ها در مورد آینده اش پایان داده و اعلام کرده که فصل آینده روی نیمکت مربیگری چلسی خواهد نشست

مورینیو اعلام کرده که دوست دارد تا هدایت چلسی انگلیس را در دست بگیرد؛ چرا که دوران قبلی حضور او در باشگاه لندنی دوران خوبی بودو اعلام کرده که فکر می کند که در بین روزهای دوشنبه تا روزهای پایانی هفته به صورت رسمی در باشگاه چلسی معارفه خواهد شد.

این سرمربی پرتغالی در جریان این گفتگو که روز شنبه و قبل از بازی رئال مادرید مقابل اوساسونا انجام شد اعلام کرد که بی صبرانه درانتظار آن است تا دومین دوره مربیگری اش در چلسی را آغاز کند.

مورینیو در صحبت هایی گفت:« نمی توانم به عنوان سرمربی چلسی صحبت کنم؛ چون سرمربی چلسی نیستم.درحال حاضر سرمربی چلسی نیستم. روز 2شنبه به لندن می روم و فکر می کنم که بین روزهای 2شنبه تا روزهای پایانی هفته،سرمربی چلسی شوم. ولی در حال حاضر سرمربی این تیم نیستم.»

او ادامه داد:« کمی صبر کنید تا ببینید که آیا من سرمربی چلسی هستم یا نه ولی دوست دارم که مجددا به سمت سرمربیگری چلسی برسم؛ چون در آنجا زندگی خوبی داشتم و فکر می کنم که مردم مرا دوست دارند. در زندگی باید به دنبال همین باشی. زندگی زیبا و کوتاه است و باید به دنبال بهترین ها برای خودت باشی.»

آقای خاص عصر دیروز در فرودگاه هیتروی لندن دیده شد و مسافرانی كه در فرودگاه بودند،با گرفتن عکس هایی از او در این فرودگاه، عكس او را در توییتر پخش كردند و هواداران چلسی كه از نزدیک ترشدن به تحقق رویاهایشان و انتشار این اخبار ذوق زده شده بودند با انتشار مجدد این عكس بازگشت او به ' خانه' را خوشامد گفتند.

صبح روز گذشته بود که وب سایت رسمی لیگ برتر انگلیس،در اقدامی شتابزده از بازگشت ژوزه مورینیو به لیگ برتر و استمفورد بریج خبر داد.

ساعاتی بعد این مطلب حذف شد و یكی از سخنگویان وب سایت لیگ برتر با عذرخواهی در این رابطه گفت:« در انتشار این مطلب اشتباهی رخ داده . ما به اطلاع، آن را از صفحه برداشتیم و از سران باشگاه چلسی عذرمی خواهیم. ما هیچ خبری بیشتر از آنچه اعلام شده در این زمینه نداریم. »



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 13 خرداد 1392 ا 11:22 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.