کاوانی: داشتن رویای بازی در رئال مادرید، طبیعی است

کاوانی: داشتن رویای بازی در رئال مادرید، طبیعی است

ادینسون کاوانی، مهاجم ناپولی، تاکید کرد که از بودن در این باشگاه راضی است اما اعتراف کرد که داشتن رویای بازی در رئال مادرید طبیعی است.

این ملی پوش اروگوئه ای از مدت ها قبل مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد و شایعاتی در مورد جدایی از ای ناپولی به گوش می رسد. او چند روز قبل گفته بود که بازی در رئال یا بارسا، رویای دوران کودکی اش است.

کاوانی که در 34 دیدار این فصل در سری آ، 29 گل به ثمر رساند و کمک کرد تا ناپولی در رتبه دوم رقابت ها قرار بگیرد، تاکید کرد که این صحبت ها به معنای جدایی از ناپولی نیست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" آیا آینده من در ناپولی رقم می خورد؟ ناپولی برای من مربوط به امروز است. کسی نمی تواند آینده را پیش بینی کند. من تنها می توانم بگویم که من امروز از شرایطم راضی هستم.

بازی در رئال، رویای دوران کوردکی من است. این طبیعی است. هرکسی چنین آرزویی دارد. اما زندگی واقعی چیز دیگری است. من ناپولی را پیدا کردم و از بازی در آن احساس غرور می کنم. البته می توان حتی در بزرگسالی هم رویا داشت.

من اکنون بازیکن ناپولی هستم و از پیشنهادهای که به باشگاه شده، اطلاعی ندارم."

کاوانی که در حال حاضر در اردوی اروگوئه برای دیدار دوستانه مقابل فرانسه حضور دارد، تاکید کرد که در حال حاضر تنها به صعود به جام جهانی فکر می کند.
" من واقعا در حال حاضر فقط به ناپولی فکر می کنم. من با این باشگاه قرارداد دارم. من فعلا روی بازی های تیم ملی تمرکز کرده ام زیرا ما دوران حساسی را پشت سر می گذاریم. دیدار مقابل فرانسه آماده سازی بسیار خوبی برای دیدار ونزوئلاست. این دیدار دشواری خواهد بود اما همه کشور از ما حمایت می کنند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392 ا 23:8 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.