مک منمن: گرت بیل نباید پیشنهاد بارسا یا رئال را رد کند

مک منمن: گرت بیل نباید پیشنهاد بارسا یا رئال را رد کند

استیو مک منمن، ستاره سابق رئال و تیم ملی انگلیس، معتقد است اگر گرت بیل می خواهد به اوج دوران حرفه ای اش برسد، نباید پیشنهاد رئال یا بارسا را رد کند.

این ستاره ولزی تاتنهام که این فصل عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر را به دست آورد، مورد توجه باشگاه های مختلفی از جمله دو غول فوتبال اسپانیا قرار دارد و شایعات زیادی در مورد اینده او به گوش می رسد.

مدیر برنامه های بیل به تازگی اعلام کرد که پیشنهادی از رئال دریافت کرده اند و فلورنتینو پرس هم گفت که بیل تنها برای بازی در رئال متولد شده است.
مک منمن در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر او فرصتی برای بازی در رئال یا بارسا پیدا کند، نباید به آن پاسخ منفی بدهد. فکر می کنم، زودتر یا دیرتر، امسال یا سال بعد، او باید مقابل بهترین بازیکنان دنیا بازی کنند. او باید خود را مقابل بهترین بازیکنان دنیا تست کند زیرا او را بسیاری یکی از بهترین های حال حاضر دنیا می دانند.
او باید هر چه زودتر در چمپیونزلیگ بازی کند و اگر تاتنهام نمی تواند چنین موقعیتی را برای او فراهم کند، به باشگاه دیگری برود.

او در حال حاضر 23 ساله است و خیلی جوان است؛ زمان دارد تا تیم جدیدی برای خود پیدا کند اما به این بستگی دارد که خودش چه می خواهد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392 ا 23:4 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.