هاینکس:سه شنبه درآخرین کنفرانس خبری ام،درمورد آینده ام خبرمی دهم

هاینکس:سه شنبه درآخرین کنفرانس خبری ام،درمورد آینده ام خبرمی دهم

یوپ هاینکس شنبه شب شاهد جام قهرمانی دیگری در دستان شاگردانش بود تا تعداد جام های قهرمانی فتح شه توسط باواریایی ها در رقابت های این فصل به عدد 3 برسد.

شنبه شب بایرن مونیخ در فینال جام حذفی آلمان موفق شد تا با نتیجه 2-3 از سد اشتوتگارت عبور کرده و قهرمانی سه گانه اش در رقابت های این فصل را جشن بگیرد. گلهای توماس مولر و ماریو گومز این برد را به نام بایرن رقم زد تا یوپ هاینکس خداحافظی باشکوهی ازنیمکت مربیگری بایرن داشته باشد.

هاینکس در پایان این بازی به خبرنگار اسکای گفت:« لحظاتی مملو از احساسات است. من روز سه شنبه آخرین کنفرانس خبری ام را دراینجا برگزار می کنم و در آن موقع است که در مورد آینده ام خبر می دهم؛ اینکه آیا به مرگبیری ادامه خواهم داد یا نه. تیم شنبه بهترین جایزه ممکن را به من داد. کسب قهرمانی سه گانه اتفاق بی نظیری است. فاکتور تعیین کننده و سرنوشت ساز برای موفقیت این تیم، روحیه بازیکنان بود. تک تک افراد برای حمایت از یکدیگر درکنار هم ایستاده بودند.»

دراین میان متیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ هم به تمجید از موفقیت های هاینکس با بایرن پرداخته و گفت:« هاینکس حالا درحال دریافت آن قدردانی ای است که شایستگی اش را داشت. او از نظر برنامه ریزی ، دقت، سعی و کوشش و خرد شفافیت فراوانی دارد. »

از سوی دیگر کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن هم گفت:« هاینکس عملکرد فوق العاده ای داشته و فصل فوق العاده ای را با تیم سپری کرد. حتی تیم بی نظیر دهه 70 ما هم نتوانسته بود به قهرمانی سه گانه دست بیابد.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 12 خرداد 1392 ا 13:38 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.