دخه آ: کاسیاس بهترین دروازه بان دنیاست

دخه آ: کاسیاس بهترین دروازه بان دنیاست

داوید دخه آ، دروازه بان منچستریونایتد، معتقد است ایکر کاسیاس بهترین دروازه بان دنیاست و می تواند مشکلاتی که این فصل برایش رخ داد را پشت سر بگذارد.

دروازه بان باتجربه رئالی ها در 6 ماه اخیر از ترکیب اصلی رئال کنار گذاشته شده و جای خود را به آنتونیو آدان و دیه گو لوپس داد.

دخه آ که در تابستان 2011 از اتلتیکو مادرید به منچستریونایتد پیوست، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" در نهایت این فوتبال هست و بازیکنی می تواند دوران دشواری را سپری کند. این چیزی است که شما یاد می گیرید.

ما در مورد بهترین دروازه بان دنیا صحبت می کنیم؛ البته من نمی دانم چه اتفاقی بین او و سرمربی تیمش رخ داد. اما می دانم که او این مشکل را پشت سر خواهد گذاشت؛ به خاطر شخصیت و کیفیتی که دارد. او بازخواهد گشت و بازی های خوبی ارائه خواهد داد. وقتی او بازی کند، همه اینها فراموش می شود."

دخه آ یکی از اعضای تیم زیر 21 ساله های اسپانیایی بود که دو سال قبل قهرمان اروپا شد و او امیدوار است که این تجربه به او کمک کند تا بتوانند بار دیگر عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

" ما چندین جلسه تمرینی داشتیم و همه چیز خوب پیش می رود. به عنوان یک گروه، ما چندین سال است که یکدیگر را می شناسیم و اگرچه می دانیم که در گروه دشواری قرار داریم، از خودمان  کاملا مطمئن هستیم.

به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تر، می توانم تجربیاتم را به بازیکنان جوان تر منتقل کنم. به آنها گفتم که فقط یک بار در این رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد و اگر خوش شانس باشند، دو بار!"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392 ا 23:14 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.