وداعی خواص برای آقای خواص!

گزارش تصویری: دو دستگی در مراسم خداحافظی از مورینیو؛ مرسی، خداحافظ تاهرگز

ژوزه مورینیو در آخرین بازی خود در سمت مربی‌گری رئال مادرید با تشویق و هوکردن تماشاگران وداع کرد!

این مربی پرتغالی چند ساعت پیش از این بازی در بیانیه‌ای که در وب‌سایت مادرید منتشر شد نوشته بود: «برای تمامی طرفداران رئال مادرید در آینده شادی بسیاری آرزومندم. می‌خواهم از بسیاری از این طرفداران که حامی من بودند تشکر کنم، و به انتقادات دیگران هم احترام می‌گذارم. تکرار می‌کنم، شادی برای همه، و بالاتر از آن، آرزوی سلامتی. هالا مادرید!»

مورینیو پیش از بازی با اوساسونا در تونل منتظر ایستاد و سپس به سرعت خود را به زمین رساند. با این حال عکاسان دور و بر او را گرفتند و نیروهای امنیتی ورزشگاه از آنها خواستند که به جای دیگری بروند.

اما طرفداران دو دسته شده بودند. طرفداران سرسخت مورینیو، از جمله اولتراهای مادریدی پلاکاردهایی به دست گرفته بودند که رویش نوشته بودند: «بابت همه چیز ممنونیم مو» و نام او را صدا می‌زدند. اما بخش دیگری از طرفداران در اعتراض سوت می‌زدند. آنها بیش از همه از رفتار مربی با برخی بازیکنان خاص، نرسیدن تیمشان به عناوین مهم در این فصل، و ادعای او که گفته بود در اسپانیا دوستش ندارند ناراضی بودند.

مورینیو دو بار قهرمان لیگ قهرمانان شده و در پرتغال، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا لیگ را فتح کرده. انتظار می‌رود او فصل بعد به چلسی برگردد.

مورینیو در اسپانیا در اولین فصل خود جام حذفی را ربود و در دومین فصل هم لالیگا را فتح کرد. تنها عنوان رئال در فصل سوم و پایانی مو سوپرجام اسپانیا بود.

آلوارو آربلوا در توییتر نوشت: «بابت همه چیز بسیار ممنونم. کار کردن با تو لذت‌بخش بود.»




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392 ا 23:8 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.