احتمال آغاز مذاکرات میان تیاگو آلکانتارا و رئال مادرید

احتمال آغاز مذاکرات میان تیاگو آلکانتارا و رئال مادرید

طبق گزارش منتشره در شبکه رادیویی راک 1، این احتمال وجود دارد که تیاگو آلکانتارا، مذاکرات ابتدایی را با نماینده باشگاه رئال مادرید آغاز کرده باشد و بدین ترتیب در بازار نقل و انتقالات تابستانی از بارسلونا جدا شود.

طبق گزارش های منتشره، پدر تیاگو رضایت خود را مبنی اینکه یک واسطه روز 5شنبه هفته گذشته با باشگاه رئال مادرید مذاکراتی را آغاز کند ابراز کرده و حالا منتظر نحوه پیشروی این ماجرا و ابراز تمایل رسمی  سران باشگاه رئال برای جذب این بازیکن برزیلی الاصل است.

این درحالی است که در هفته های اخیر گزارشهای مختلفی مبنی بر تمایل رئالی ها برای به خدمت گرفتن تیاگو الکانتارا به چشم می خورد. حالا طبق گزارش رادیو راک 1 کاتالونیا، ممکن است اولین تماس ها برقرار شده باشد و رئالی ها تنها در شرایطی حاضر به خرید تیاگو هستند که مبلغ ذکر شده در بندجدایی زودهنگام او همچنان 18 میلیون یورو باشد. از ابتدای ماه آگوست به بعد، طبق توافقات درج شده در قرارداد آلکانتارا با بارسلونا مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او به 90 میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

پره گواردیولا، برادر پپ گواردیولا، مدیربرنامه های تیاگو آلکانتاراست که بخشی از حقوق لوئیس سوارس، دیگر بازیکن مدنظر رئالی ها را نیز دراختیار دارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392 ا 14:11 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.