خداحافظی 3خطی مورینیو باهواداران: آلا مادرید/خداحافظ آقای یکتا!

خداحافظی 3خطی مورینیو باهواداران: آلا مادرید

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رئال مادرید امشب برای آخرین بار روی نیمکت مربیگری این تیم نشسته و شاگردانش را در مصاف با اوساسونا در هفته سی و هشتم رقابت های لالیگا هدایت خواهد کرد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس مورینیو حالا در پیغامی سه خطی که در وب سایت رسمی باشگاه مادریدی منتشر شده، با هواداران این تیم خداحافظی کرده است. در پیغام خداحافظی مورینیو می خوانیم:« برای تمام مادریدی ها شادی زیادی در اینده آرزو می کنم. از حمایت اکثر هواداران تشکر کرده و به انتقادات سایرین احترام می گذارم. باز هم تکرار می کنم؛ شادی فراوانی را برای همه آرزو می کنم و بیش از هرچیزی سلامتی برای همه می خواهم.زنده باد مادرید.»

هفته گذشته، مورینیو تصمیم گرفت تا در کنفرانس خبری قبل وبعد از بازی رئال مقابل رئال سوسیداد شرکت نکند و درکنفرانس خبری تیمش قبل از بازی امشب مقابل اوساسونا هم شرکت نکرد. بعید هم به نظر می رسد که بعد از بازی با اوساسونا، او در جمع خبرنگاران حاضر شود. آخرین باری که مورینیو در کنفرانسی خبری شرکت کرده بود، به بعد از بازی با اسپانیول برمی گردد که در صحبت هایی قهرمانی بارسا را به آنها تبریک گفته بود؛ آن هم درشبی که با تساوی رئال مقابل اسپانیول، از نظر محاسبات ریاضی قهرمانی بارسا در رقابت های این فصل لالیگا قطعی شده بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392 ا 11:23 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.