خبر رسمی: موناکو واعلام خبر خرید فالکائو با قراردادی 5 ساله

خبر رسمی: موناکو واعلام خبر خرید فالکائو با قراردادی 5 ساله

سران باشگاه موناکو با انتشار بیانیه ای رسمی در وب سایت رسمی باشگاه، در ساعت 19 بعدازظهر روز جمعه، از انتقال رسمی رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی باشگاه اتلتیکومادرید به این تیم خبر دادند.

دراین بیانیه به این نکته اشاره شده که توافق میان سران دو تیم برای انتقال فالکائو به موناکو حاصل شده و حالا او با قراردادی 5 ساله (تا سال 2018) به تیم جدیدش منتقل خواهد شد.

ریبولوفلف، رئیس باشگاه موناکو هم که از نهایی شدن این انتقال راضی و خوشحال بود در این باره گفته:« ما احساس خوشبختی می کنیم که رادامل تیم ما را برگزیده. این افتخار بزرگی است که روی یکی از بهترین مهاجمان دنیا حساب باز می کنیم.»

خود فالکائو هم در صفحه توئیترش با اعلام این خبر نوشت:« چالش های جدید، اهداف جدید. می دانم که هواداران اتلتیکو برای حمایت از من همیشه حاضرند. از اتلتیکو و تمام اعضای خانواده بزرگ اتلتیکو تشکر می کنم. شما دو سال فراموش نشدنی را به من هدیه دادید. همیشه در قلب من خواهید ماند.»

باشگاه اتلتیکومادرید هم با انتشار بیانیه ای از زحماتی که فالکائو در طول دو سال حضور دراتلتیکو کشیده تشکر کرد و در بیانیه ای نوشت:« برای فالکائو آرزوی موفقیت می کنیم و از حرفه ای گری ای که نشان داده، تشکر می کنیم.»

شنیده می شود که این انتقال درازای پرداخت مبلغی 60 میلیون یورویی صورت گرفته و بدین ترتیب می توان فالکائو را گران قیمت ترین انتقال تاریخ لیگ یک فرانسه دانست.او سالانه دستمزدی معادل 14 میلیون یورو خواهد داشت.

سران موناکو تا به اینجای بازار نقل و انتقالات تابستانی مبلغ 130 میلیون یورو برای انجام خریدهای مدنظرشان هزینه کرده اند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392 ا 11:21 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.