کاوانی:از بچگی رویای پوشیدن پیراهن رئال یا بارسا را داشتم

ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای باشگاه ناپولی روز سه شنبه در صحبت هایی اعلام کرد که از بچگی رویای پوشیدن پیراهن رئال مادرید یا بارسلونا را داشته؛ او درعین حال اعلام کرده که با ناپولی قرارداد دارد؛تیمی از حضور درآن احساس غرور می کند و از نظر جهانی اهمیت زیادی دارد.

کاوانی درکنفرانسی خبری گفت:« زمانی که بچه هستیم،همیشه رویاهای زیادی داریم واولین تیم هایی که درذهنت می آیند،تیم هایی هستندکه درعرصه جهانی، به خاطر مارکتینگ خوب وتصویر ارائه شده، بیشتر ازسایرتیم ها درمعرض دید هستند. این باعث می شود که بچه ها خودشان را درلباس رئال مادرید و یا بارسلونا تصور کرده ورویای بازی دراین دوتیم را زیبا ببینند.»

این بازیکن 26ساله در ادامه گفت:« حضور دراجتماعی مثل باشگاه ناپولی که این روزها یکی از پرآوازه ترین تیم ها درعرصه جهانی است، افتخار بزرگی است.ازاین بابت احساس غرور می کنم.خودم به خوبی می دانم که ارزشم چیست و چه مسائلی درزندگی من و برای خودم مهم است.»

کاوانی روز سه شنبه دردومین جلسه تمرینی تیم ملی کشورش برای انجام یک بازی دوستانه مقابل فرانسه درروز5ژوئن شرکت کرد. آنها روز11 ژوئن در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014مقابل ونزوئلا قرار می گیرندوبعد هم در جام کنفدراسیون ها حضور خواهند یافت.

او در کنفرانسی خبری که درنزدیکی مونته ویدئو،پایتخت اروگوئه برگزار می شد درمورد آینده اش گفت:« این گمانه زنی ها عادی است. فوتبال همین طور است.تو را دراین تیم می گذارند وبعد در آن تیم قرار می دهند.یک تیم تو را می خرد و آن یکی تیم تورا می خرد.ولی واقعیت این نیست. من فعلا با ناپولی قرارداد دارم. به تازگی فصل را به پایان بردیم وبه هدف زیبایمان که صعود به رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا بود دست یافتیم.به علاوه من به یک هدف مهم هم رسیدم و با 29 گل آقای گل لیگ ایتالیا شدم.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش درمورد آینده اش گفت:« هیچ چیز مشخص نیست.وقتی زمانش برسد، خواهیم دید که چه خواهد شد.تا به امروز هیچ اقدامی انجام نشده، وقتی چیزی را امضا کنم، یعین به تیم دیگری رفته ام. من اصلا نگران این نیستم وچیزهایی که شمادرموردش حرف می زنید، حواسم را پرت نمی کند.فقط خدامی داند که چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد.من کاملا با آرامش کار خودم را انجام می دهم.»

کاوانی درمورد غیبتش در عکس رسمی ناپولی که برای فصل پیش رو گرفته شده و او در آن غایب بوده توضیح داد:« خیلی ساده است.من در پیش فصل باناپولی نخواهم بود.چون تا 30ژوئن در جام کنفدراسیون ها هستم وتعطیلاتم کمی به تعویق خواهد افتاد.به همین خاطر درعکس گروهی نیستم.»

شنیده می شود که رئالی ها بیصبرانه درانتظار خرید کاوانی هستند ولی آئورلیو د لائورنتیس، رئیس ناپولی حاضر نیست او را یک قران ارزان تر از مبلغ ذکر شده دربند جدایی زودهنگامش یعنی 63میلیون یورو بفروشد؛ البته تیم هایی هم هستند که ممکن است این مبلغ را بپردازند؛ چلسی و سیتی با اتکا به ثروت فراوان مالکانشان ممکن است ازتردیدهای رئال بهترین بهره را برده وکاوانی را به خانه شان ببرند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392 ا 15:59 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.