اکوادور 2 – آلمان 4: ژرمن ها خطرناک می شوند/پولدی و بندر ستاره های لو بودند

اکوادور 2 – آلمان 4: گل‌های پولدی و بندر

تیم آلمان با ترکیب ناآشنایی توانست اکوادور را چهار بر دو شکست دهد.

این بازی دوستانه در ایالت فلوریدا برگزار شد.

چند ثانیه از آغاز بازی نگذشته بود که دفاع ضعیف گابریل آچیلیر به لوکاس پودولسکی اجازه داد پس از تقریبا یک سال برای تیم ملی گل بزند.

تنها دقیقه 4 بود که مردان یواخیم لو به گل دوم رسیدند. سیدنی سم در اولین بازی ملی خود توپ را برای لارس بندر ارسال کرد و او با بغل پا دروازه ماکسیمو بانگوئرا را گشود.

بازی در دقیقه 17 سه بر صفر شد. مکس کروس توپ را به پودولسکی سپرد و او هم گل دوم خود را زد.

آلمان در دقیقه 24 گل چهارم را هم زد. پس از آن که آلمانی‌ها پاس‌های متوالی هب هم دادند، رومن نوشتاتر توپ را به بندر سپرد و او از فاصله‌ای نسبتا دور گل چهارم را به ثمر رساند.

سرنوشت بازی عملا مشخص شده بود و آلمانی‌ها دست از حمله برداشتند. اکوادور دست به حمله زد و یک بار جفرسون مونترو از بندیکت هوودس گذشت و تیر دروازه رنه آدلر را به لرزه درآورد. آنتونیو والنسیا در دقیقه 44 یک گل برای اکوادور زد. او از لبه محوطه جریمه با شوت خود گل‌زنی کرد.

اکوادور در نیمه دوم بهتر شد و چند بار آدلر با درخشش خود مانع از گل‌زنی آنها شد تا این که ضربه ایستگاهی والتر آیووی از زاویه‌ای نسبتا بسته در دقیقه 84 با اشتباه آدلر وارد دروازه آلمان شد.

با این حال در نهایت تیم دوم جدول مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آمریکای جنوبی شکست سنگینی را مقابل تیم آلمان تجربه کرد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392 ا 9:8 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.