افزایش احتمال پیوستن لوئیس سوارس به رئال مادرید

افزایش احتمال پیوستن لوئیس سوارس به رئال مادرید

لوئیس سوارس، مهاجم لیورپول، به مدیران این باشگاه اطمینان نداد که حتما در آنفیلد خواهد ماند تا احتمال پیوستن او به رئال مادرید قوت بگیرد.

باشگاه مرسی سایدی دو جلسه با پره گواردیولا، مدیر برنامه های سوارس و برادر پپ گواردیولا، برگزار شد تا از ماندن این بازیکن در آنفیلد مطمئن شوند. در واقع بعد از محرومیت 10 جلسه ای که برای سوارس به خاطر گاز گرفتن برانیسلاو ایوانوویچ در نظر گرفته شد، این نگرانی برای مدیران لیورپول وجود داشت که او تصمیم به ترک لیگ برتر بگیرد. ولی گفته می شود که آنها چنین اطمینانی را به مدیران باشگاه نداده اند.

از سوی دیگر او علاقه زیادی به بازی در چمپینزلیگ دارد و همین مسئله موجب شده تا لیورپولی ها چاره ای جز بررسی پیشنهادهای رسیده نداشته باشند.

سوارس تا سال 2016 با لیورپول قرارداد دارد اما مجموع شرایط لیورپولی ها را از ادامه حضور او ناامید کرده است.

گفته می شود سوارس که در این فصل 30 گل برای تیمش به ثمر رساند، علاقه مند است به رئال مادرید برود و جدایی گونسالو ایگواین در تابستان هم شرایط را برای حضور او در برنابئو فراهم خواهد کرد.

در قرارداد سوارس 39 میلیون یورو برای جدایی او در نظر گرفته شده اما گفته می شود که رئالی ها حاضرند برای خرید او 45 میلیون یورو بپردازند؛ مبلغی که لیورپولی ها را برای جدایی بهترین مهاجمان شان کاملا متقاعد خواهد کرد.

سوارس که در سال 2011 با انتقالی 26 میلیون پوندی، از آژاکس به لیورپول پیوست، در این مدت جنجال های زیادی ایجاد کرد و به خاطر درگیری با اورا و ایوانوویچ، در مجموع 18 بازی محروم شد.
سوارس به تازگی از سوی هواداران باشگاه لیورپول، به عنوان بهترین بازیکن فصل 13-2012 باشگاه انتخاب شد.
او علی رغم محرومیتی که در پایان فصل متحمل شد، در همه رقابت های این فصل 30 گل برای تیمش به ثمر رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392 ا 22:16 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.