پرس: می خواهم رونالدو پردرآمدترین بازیکن دنیا باشد

پرس: می خواهم رونالدو پردرآمدترین بازیکن دنیا باشد؛مورینیو هیچ وقت فروش کریس را به ما توصیه نکرد

فلورنتینو پرس این روزها خودش را برای کمپین انتخاباتی ریاست باشگاه مادریدی آماده می کند.این درحالی است که درشرایطی که کمتر از یک ماه دیگر تا برگزاری انتخابات ریاست باشگاه مادریدی باقی مانده، هنوز هیچ نامزدی برای رقابت با پرس ثبت نام نکرده و پرس قصد دارد تا درصورت برگزاری انتخابات از انتصاب زیدان به عنوان مدیرورزشی تیمش بهره ببرد.

مشخص نیست که زیدان مدیروزشی آتی رئال خواهدبودیا به عنوان دستیار سرمربی باشگاه به فعالیت خواهد پرداخت. ولی ماجرا از این قرار است که پرس حساب ویژه ای روی زیدان بازکرده و او روز دوشنبه جلسه ای با فلورنتینو پرس داشت و دراین جلسه 2 ساعته در موردآینده این اسطوره فرانسوی صحبت شد.

چند روز پیش زیدان در گفتگو با گاردین گفته بود:« بیل بازیکنی است که بعد از کریس و مسی بیش از سایرین نظر مثبت من را به خود جلب می کند. او بازیکن باثباتی است و گلهای مهمی می زند.تمام بازیکنان بامهارت می توانند به رئال مادرید بیایند.» و این حکایت از آن داشت که زیدان دوباره نقش مهمی درانتقال ستاره ها به باشگاه مادریدی ایفا خواهد کردوبا انتقال نیمار به بارسا، نام گرث بیل را در صدر فهرست خریدهای تیم مادریدی قرار داده . او در ادامه صحبت هایش گفته بود:« کریس از حضور درمادرید راضی است و نقش مهمی درتیم دارد وبعید است که فصل بعد از رئال برود.»

حالا فلورنتینو پرس هم درگفتگو با برنامه ال لارگرو، درمورد مسائل مختلفی راجع به آینده تیمش صحبت کرده.

او درموردآینده کریس در رئال و تمدید قرارداد ستاره پرتغالی ابراز امیدواری کرده که هرچه سریعتر توافقات برای تمدید قرارداد رونالدو حاصل شود:« دوست  دارم تا هرچه زودتربرسرتمدید قرارداد رونالدو توافق کنیم.می خواهم او پردرآمدترین بازیکن دنیا باشد. نمی دانم که آیا رونالدو تابستان گذشته پیشنهادی از پاری سن ژرمن داشت یا نه..بعد از ناراحتی ای که درمیانه فصل برای رونالدو پیش آمد، من وقتی با او صحبت کردم به رونالدو گفتم که تمام تلاشمان را می کنیم که او ناراحت نباشد. او لحظات سختی را پشت سرگذاشت و آن روزها تمام شد.بعد از آن رفتار او مثال زدنی بود.»

فلورنتینو در ادامه صحبت هایش گفت:« مورینیو هیچ وقت فروش رونالدو را به ما توصیه نکرد. چطور ممکن است که او این کار را انجام دهد؛ آن هم در شرایطی که رونالدو بهترین بازیکن تیم ما با فاصله ای زیاد نسبت به سایرین است؟ کریس مثال زدنی است وهیچ مشکلی با کسی نداشته.او بهترین بازیکن دنیاست و می خواهم پردرآمدترین بازیکن دنیا هم بشود.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392 ا 13:42 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.