خبرغیررسمی: فالکائو بادستمزد سالانه 14میلیونی به موناکوپیوست!

خبرغیررسمی: فالکائو بادستمزد سالانه 14میلیونی به موناکوپیوست

ین خبر رسمی نیست ولی به زودی خبر رسمی می شود. رادامل فالکائو ستاره کلمبیایی باشگاه اتلتیکو مادرید را بازیکن جدید موناکو بدانید. او با امضای قراردادی 5 ساله به این باشگاه منتقل می شود و توافقات نهایی میان هر سه طرف قضیه، یعنی باشگاه اتلتیکومادرید، باشگاه موناکو و شخص  فالکائو حاصل شده است.

درازای این انتقال باشگاه موناکو مبلغ 45 میلیون یورو به اتلتیکومی پردازد و خود فالکائو هم در ازای هرفصل حضور دراین باشگاه دستمزدی در حدود 14 میلیون یورو به صورت خالص دریافت می کند.

بدین ترتیب سران اتلتیکو، فالکائو را با مبلغی درحدود 15 میلیون یورو کمتر از مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش به فروش رساندند و درطول این مدت سرمایه گذاری خوبی را درحضور او انجام داده و مجوز حضور در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را با حضور فالکائو کسب کردند.

این توافق نهایی شده و طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا تا ساعاتی دیگر این خبر به صورت رسمی اعلام خواهد شد. رادامل فالکائو تما مدیروز را در موناکو سپری کردو تست های پزشکی اش را هم بدون مشکل پشت سرگذاشت. ا ودر طول روز با ژرژ مندس، مدیربرنامه هایش درحال انجام مذاکرات با دمیتری ریبولوفللف، مالک این باشگاه بود.

درقرارداد انتقال او به موناکو، نه نامی از باشگاه رئال مادرید آمده و نه شرطی مبنی بر انتقال فالکائو به این باشگاه در بازارهای آتی نقل و انتقالات.در قرارداد او، بندی آنتی مادرید هم نیست و درقرارداد او بند جدایی زودهنگام هم وجود نداردکه او بتواند درپایان سال اول قراردادش با موناکو، بنا به شروط خاصی تیم را ترک کند.

شنیده می شود که سران متمول موناکو نام ویکتور والدس را هم در لیست خریدشان قرار داده اندو با کنار گذاشتن بودجه ای 200 میلیون یورویی قصد دارند تا انقلاب تابستانی بازار نقل و انتقالات را به نام خودشان ثبت کنند. علاوه بر والدس، نام بازیکنانی چون کارلوس تبس،فابیو کوئنترائو و برانیسلاو ایوانوویچ هم درلیست خرید رویایی آنها دیده می شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392 ا 13:38 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.