Josè Mourinho - Real Madrid
AFP

برای رئال مادرید آلوارو آربلوآ مدافع می تواند پس از سپری کردن یک جلسه محرومیتش در دور رفت این دیدار برای بازی سه شنبه شب از دور برگشت از ابتدا در خط دفاعی به میدان برود.په په احتمالا به نیمکت ذخیره ها منتقل می شود و از بین رافائل واران یا سرخیو راموس یکی در قلب خط دفاعی سفیدپوشان مادرید استفاده خواهد شد.

به نظر می رسد آنخل دی ماریا پس از تولد دخترش و نیمکت نشینی در دور رفت می تواند در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان از ابتدا به عنوان بال چپ به میدان برود.کریستیانو رونالدو با غلبه بر مصدومیتش در تمرینات تیمی حضور داشت و به احتمال فراوان از ابتدا در ترکیب اصلی قرار می گیرد.

و در نهایت انتظار می رود تا از گونسالو ایگواین به جای کریم بنزما در نوک خط حمله مادریدی ها استفاده شود.

در عین حال به نظر می رسد یورگن کلوپ برای این بازی حساس از دور برگشت با همان ترکیبی تیمش را راهی میدان کند که موفق شدند در سیگنال ایدونا پارک از دور رفت رئال مادرید را  با حساب 1-4 در هم بکوبند.لوکاژ پیشک از ناحیه کشاله ران کمی آسیب دیده اما به نظر نمی رسد برای قرار گرفتن در کنار نوان سابوتیچ،مت هوملز و مرسل اشملزر بازیکنان خط دفاعی بوروسیا دورتموند را تشکیل بدهند.

بازیکنانی چون فیلیپه سانتانا،میتچل لنگراک،مورتیس لیتنر،الیور کیرچ و جولیان اسشیبر که همگی در بازی برابر فورتونا دوسلدورف  در ترکیب اصلی حضور داشتند احتمالا همگی برای این بازی حساس راهی نیمکت خواهند شد و از همان ترکیب همیشگی بوروسیا دورتموند استفاده شود.


  آیا می دانستید؟
  • رئال مارید برای سیزدهمین فینال لیگ قهرمان اروپا می جنگد.بوروسیا دورتموند در تاریخ این رقابت ها نیز یک بار توانسته در سال 1997 با شکست یوونتوس راهی فینال شود
  • تک گل کریستیانو رونالدو در المان برابر بوروسیا دورتموند از دور رفت پنجاهمین گل او در این رقابت ها بود.
  • پسران ژوزه مورینیو در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته برابر یک تیم آلمانی یعنی بایرن مونیخ باختند و این سومین سال است که رئال در این مرحله ( نیمه نهایی ) حضور دارد.
  • تنها یک تیم توانسته در تاریخ این رقابت ها شکست 1-4 دور رفت را در برگشت جبران کند و آن هم دپورتیوو لاکرونیا بود که موفق شد در دور برگشت به برد 0-4 برسد.
  • بوروسیا دورتموند در مرحله قبل با پیروزی 2-3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر مالاگا سومین نماینده اسپانیایی در این فصل لیگ قهرمانان موفق شد راهی نیمه نهایی شود
  • بوروسیا دورتموند یک بار در این مرحله از رقابت ها در سال 1998 برابر رئال مادرید قرار گرفتند که رئال مادرید در نهایت موفق به قهرمانی در این رقابت ها شد.
  • روبرت لواندوفسکی نخستین بازیکنی لقب گرفت که موفق شده برابر رئال مادرید چهار بار در دور رفت لیگ قهرمانان گلزنی کند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1392 ا 12:30 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.