Semi-finals of the Champions League 2013 - Borussia Dortmund Vs Real Madrid
Goal.com/arabian

بوروسیا دورتموند می تواند با تیمی قدرتمند و کامل چهارشنبه شب به میزبانی رئال مادرید برود و تنها نگرانی این تیم یعنی مت هوملز که طی هفته های اخیر تنها دقایقی بازی کرده در حال حاضر به این بازی بزرگ و حساس خواهد رسید و می تواند در قلب دفاعی تیمش را همراهی کند.

به نظر می رسد در این بازی ماریو گوتزه کانون توجهات خواهد بود،بازیکنی که رسما فصل آینده راهی بایرن مونیخ می شود و به ارزش 37 ملیون یورو از بوروسیا دورتموند به بایرن مونیخ فروخته شد.در عین حال در خط میانی شیرها به احتمال فراوان اسون بندر و ایلکای گاندوگان به جای نوری شاهین هافبک سابق رئال مادرید و سباستین کاهیل کاپیتان دورتموند از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت. و از یاکوب بلازیکوفسکی در پست بال کناری به جای کوین گروسکروتز استفاده می شود.

در سوی دیگر برای رئال مادرید چند بازیکن اصلی این تیم به دلیل مصدومیت نمی توانند برابر شیرهای طلایی وستفالن،تیم شان را همراهی کنند.آلوارو آربلوآ محروم بوده بنابراین سرخیو راموس در سمت راست خط دفاعی بازی می کند و پپه در کنار رافائل واران زوج قلب خط دفاعی رئال مادرید را تشکیل می دهند.

مارسلو از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و این به معنی استفاده از فابیو کوئنترائو در سمت چپ خط دفاعی می باشد.به جز موارد گفته شده،ژوزه مورینیو می تواند در تمام پست ها با تیمی کامل برابر بوروسیا دورتموند صف آرایی کند هر چند که لوکا مودریچ و کریم بنزما با مصدومیت جزئی روبرو شده اند.

  آیا می دانستید؟
  • بوروسیا دورتموند  در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان موفق به شکست رئال مادرید شد بدون آنکه برابر این تیم متحمل شکست شود ( برد 1-2 در سیگنال ایدونا پارک و تساوی 2-2 در سانتیاگو برنابئو ).
  • نوری شاهین یک فصل را در سانتیاگو برنائو گذراند اما پیش از آنکه در ژآنویه گذشته به بوروسیا دورتموند بازگردد به صورت قرضی راهی لیورپول شده بود.
  • پسران یورگن کلوپ تنها تیمی هستند که در این فصل رقابت های لیگ قهرمانان هنوز طعم شکست را تجربه نکرده اند پس از آنکه در مرحله قبل از سد مالاگا عبور کردند.
  • رئال مادرید از 24 باری که به آلمان سفر کرده تنها موفق به کسب یک پیروزی شده و فصل گذشته در این رقابت ها نیز توسط بایرن مونیخ حذف شد.
  • مسعود اوزیل  ( تصویر سمت راست ) در دورتموند متولد شده و دوران حرفه ای خود را در تیم همشهری یعنی شالکه آغاز کرد.
  • کریستیانو رونالدو در این فصل رقابت های لیگ قهرمانان 11 بار گلزنی کرده.او تنها سه گل دیگر نیاز دارد تا به رکورد سال گذشته لیونل مسی برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392 ا 11:46 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.