امیرحسین صادقی نمایش خوبی مقابل تراکتورسازی داشت . او در یک مصاحبه خواندنی حرف های جالبی در این باره بازی دیروز می زند .پایه هستید مصاحبه را بخوانید؟

برد مقابل تراکتور ؟
بازی خوبی بود . سخت بود و صدرنشین از داخلش بیرون می آمد . نتیجه این بازی تیمها را در جدول تکان می داد و به همین دلیل حساسیت مسابقه بیش از حد بود . ما هم خوب شروع کردیم اما اخراج برهانی کارمان را سخت کرد و فشار زیادی به همه ما به خصوص خط دفاعی آمد . اما شکر خدا با دفاع منطقی از پس شان برآمدیم.
برخورد با سید صالحی ؟
سید بازیکن خیلی بزرگی است . به خودش هم گفته ام که الان بهترین مهاجم ایرانی . سید دوست من است و سه سال با هم در یک تیم بازی کرده ایم و نان و نمکش را خورده ام . در بازی هم  به او بی ادبی نکردم .برخورد های ما طبیعی بود .اگر جنگی بوده و حرفی بوده فوتبالی بوده . فحش محش نداشتیم . من دوستش دارم و غیر از رفاقت و فوتتبال چیزی بین ما نیست اما سید هیجان دارد. اتفاقا انگیزه او تلاش من را بیشتر کرد .
قهرمانی ؟
 ما دو فینال دیگر در پیش داریم ، که اگر در آنها امتیاز کامل را کسب کنیم قهرمان خواهیم شد .
فحاشی به داور؟
من نمی توانم در این باره حرف بزنم اما متاسفانه دور داوران ما یک حریم شیشه ای کشیده اند که به راحتی شکسته می شود و این مشکل فوتبال ما و البته کمیته داوران است که هرکسی به خودش اجازه می دهد به داور فحاشی کند . البته این مال همه جاست نه فقط تهران .
بازی العین ؟
 همه  تیمهایی که با ما همگروهند آماده اند . همین الریان خیلی قوی بود و تیم الهلال هم ...بازی العین را  پریشب زنده نگاه کردیم . در زمین الوصل بازی داشتند 1-0 عقب بودند اما 2-1 بردند.شماره 3 و مهاجم خارجی شان خوب هستند . خوب که نه عالی اند . ما اگر بخواهیم در جام باشگاهها موفق باشیم 3 امتیاز این بازی را باید بگیریم .
مشکل روحی آرش برهانی ؟
 تنها بازیکنی که در زندگی ام دیده ام که مشکل روحی ندارد آرش برهانی است . اگر هم مشکلی دارد به ما نگفته . اما فکر کنم فشار و سختی بازی باعث اخراج او شد .
 

درخشش رحمتی یا خط دفاع ؟
 من هیچ وقت نگفته ام چرا کلین شیت ها به اسم گلر ثبت می شود . منظور من این بود که رکورد گل نخوردن مال مدافعها هم هست .اما متاسفانه در ایران به گلر بیشتر از دفاع بها می دهند . من منظورم مهدی رحمتی نیست ؛ مهدی گلر اول ایران است و هنوز هم روی دستش نیست ولی وقتی تیم ما در این هفته ها 13 گل خورده ، ما هم در این موفقیت سهیم هستیم .کل تیم باید در این جور مواقع تشویق بشوند . جالب اینکه  ما بعد از این همه بازی خوب اگر اشتباهی کنیم می خواهند ریشه مان را بزنند. 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391 ا 17:53 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.