Cristiano Ronaldo, Real Madrid

کهکشانیها- کریستیانو رونالدو این روزها بهترین روزهای فوتبالی اش از زمان پیوستن به رئال مادرید را تجربه می کند. او دربرنابئو می درخشد و ستاره تیمش است و به ندرت سوتهای انتقادی را می شنود. کریس روز سه شنبه تولد 28 سالگی اش را جشن گرفته و به همین بهانه گفتگویی طولانی را با روزنامه آ.اس انجام داده که آن را در 3 قسمت برایتان آماده کرده ایم. متن قسمت دوم این گفتگو را در اینجا مطالعه کنید:

*الان به نظر می رسد که پیوند جدایی نشدنی ای میان تو و هواداران رئال مادرید ایجاد شده؛ چه چیزی تغییر کرده؟


این شرایطی است که مرا واقعا راضی و خوشحال نگاه می دارد. من از دریافت محبت از سوی هواداران درزمین چمن و درخیابان، واقعا احساساتی می شوم. از نحوه رفتار هواداران با من احساس غرور می کنم؛ چون متوجه شده اند که رونالدو همیشه همین رونالدوست. من همیشه همین طورخواهم بود و همیشه تمام توانم را به کار می گیرم و هواداران به این توجه می کنند. در برنابئو از من ستایش می کنند و حالا من را به عنوان یکی از بازیکنان خودشان و یکی از بازیکنان خانگی شان می بینند. آنچه واقعا انرژی بخش است و به من انگیزه می دهد، این است که مردم چنین محبتی به من دارند و در تمامی بازیها من را حمایت می کنند؛ چه در آن بازی ها گل بزنم و چه نزنم.

*درمورد گلها صحبت کردی؛ در 87 بازی که در برنابئو برگزار کردی، 100 گل زده ای. دی استفانو هم رکورد مشابهی دارد. زمانی که در برنابئو ، همه یکصدا نام تو را صدا می زنند، چه فکری از ذهنت عبور می کند؟

این یک رویای محقق شده است. وقتی در سال 2009 به رئال مادرید پیوستم، این یکی از آرزوهای من و یکی از چیزهایی بود که از اولین روز گام گذاشتن در برنابئو به دنبالش بودم، بود. هواداران برنابئو عملکرد من را دیدند و به این جمع بندی رسیدند که من با تمام جسم و جان در اختیار تیم هستم و تا پای جانم از پیراهن تیم دفاع می کنم. به خاطر تمام لطف و محبتی که در این هواداران می بینم احساس رضایت و خوشبختی می کنم.می دانم که آنها مرا دوست دارند و این مرا لبریز از شادی می کند. اولین روزی که آنها اسم مرا صدا می زدند، با این حس به خانه رفتم که ماموریت را انجام داده ام؛ چون همیشه تلاش می کنم که تمام توانم را برای این تیم به کار بگیرم.

*وقتی سه سال پیش به اسپانیا آمدی، هواداران تو را به عنوان یک پسر خوشتیپ و پولدار می شناختند؛ همان چیزی که خودت بعد از یک بازی در زاگرب برزبان آورده بودی. حالا چه چیزی در تو عوض شده تا هواداران تو را به نحو دیگری می بینند؟

من همیشه همین فرد بوده ام ولی هواداران فرصت شناختن من را نداشتند. البته تدریجا و گام به گام می بینید که من چه کسی هستم و البته من هم رفتار محبت آمیزتری داشتم. من رفتارم را عوض نکرده ام؛ هرچند که از برخی نظر ها می توان بهتر شد ولی شخصیت من همیشه همین طور بوده. من همیشه با تمام توان از رئال دفاع کرده ام و حالا هواداران بیش از پیش به این توجه می کنند و جوانب کم اهمیت تر را کنار گذاشته اند. ولی شخصیت من همیشه همین بوده. الان من خیلی راضی هستم که مردم من را ارزیابی می کننند ولی این از تعجب من کم نمی کند؛ چون من همیشه همین بوده ام ولی در آن زمان ، مردم به این ترتیب که الان مرا می بینند، ارزیابی نمی کردند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391 ا 16:21 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.