Vukasin Pleksic of Debrecen is unable to stop Dirk Kuyt of Liverpool scoring the goal during CL Gropu E match

سایت گل – فوتبال انگلیس به‌شدت بهت‌زده است. یوروپل اخیرا اعلام کرده شبکه‌ای مافیایی در خاور دور در نتیجه 380 بازی دست برده است و یکی از آنها دیداری در لیگ قهرمانان بوده که در انگلیس برگزار شده.

اکنون روزنامه‌ای دانمارکی نوشته این بازی بین لیورپول و دبرتسن بوده است. ظاهرا به ووکاشین پولکسیچ، دروازه‌بان تیم مجارستانی پول داده شده بود تا کاری کند که بازی بیشتر از دو گل داشته باشد تا این شبکه مافیایی که سر این موضوع شرط‌بندی کرده بود پول خوبی به جیب بزند. البته او این کار را نتوانست انجام دهد و لیورپول بازی را یک بر صفر برد. لیورپولی‌ها هفت ضربه به سمت دروازه داشتند که یکی از آنها ضربه فرناندو تورس بود که پولکسیچ آن را "به اشتباه" دفع کرد و مقابل پای درک کوییت انداخت و او گل برتری را زد.


این بازی در 17 سپتامبر 2009 در آنفیلد برگزار شد.

در این بازی استیون جرارد توپ را به تیر دروازه کوبید ولی رافا بنیتس، مربی لیورپول در دقایق پایانی تیم را به دفاع برد و پولکسیچ فرصت چندانی نداشته که شرط‌بندی را به سود این شبکه کند!

روزنامه اکسترا بلادت نوشته پلیس انگلیس در پیامک‌هایی که کشف کرده دریافته افرادی که پشت این ماجرا بوده‌اند ناراحت شده‌اند که جرارد چند فرصت خوب را از دست داده است.

ظاهرا پولکسیچ در بازی با فیورنتینا هم دوباره پول گرفته تا تیمش را ببازاند و این بار موفق شده و ایتالیایی‌ها چهار بر سه پیروز شده‌اند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 بهمن 1391 ا 12:50 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.