Jose Mourinho

کهکشانیها- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادریددر کنفرانس خبری عصر شنبه اش با خبرنگاران صحبت کرد و  از احتمال حضور کاسیاس در درون دروازه تیم مادریدی گفت.

آقای خاص در این کنفرانس خبری که قبل از بازی امشب رئال مقابل رئال سوسیداد برگزار شد، از مسائل مختلفی صحبت کرد. از شما دعوت می کنیم تا بخش اول این گفتگوی دو قسمتی را در اینجا مطالعه کنید

* ایکر کاسیاس:همه بازیکنان من در همه پست ها مورد اطمینان هستند و نه فقط دروازه بان تیم. این برای بازیکنان نکته ای اساسی است . معمولا اعتماد به صورت عملکرد خوب بازیکنان ترجمه می شود ولی رقابت ، کم اهمیت جلوه داده می شود ولی ما سعی می کنیم که در این مسیر به تعادل برسیم. این که یک نفر در منطقه اطمینان باشد (یعنی از جایگاهش در ترکیب اصلی تیم اطمینان داشته باشد) اصلا برای بازیکنان خوب نیست. بازیکنان من  و دروازه بانان من همیشه بهترین هستند. در روزهای اول شروع کارم در پرتغال وقتی من می گفتم که بازیکنانم بهترین هستند، مردم به من می خندیدند. ولی همیشه همین طور بوده و نه این روند تغییر نخواهد کرد.

 

* بازیکنان اصلی در بازی 1شنبه: حتی دروازه بانان تیم هم نمی دانند که چه کسی درون دروازه خواهد بود. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که دروازه بانی که 1 شنبه درون دروازه هست، چهارشنبه شب در بازی جام حذفی مقابل سلتا بازی نخواهد کرد.

*داشتن بهترین دروازه بان دنیا در 5سال اخیر: یکی از همکاران شما هم سوال مشابهی را از من پرسید. و درمورد انتخاب کاسیاس به عنوان بهترین دروازه بان دنیا در 5 سال اخیر صحبت کرد.من در انتظار یک سوال متفاوت بودم جواب این سوال را داده ام

*ایگواین: خیلی از بازیها، تنها برروی بنزما حساب باز کردیم. بازگشت ایگواین برای ایجاد رقابت میان این دو خیلی مهم است. چون این رقابت باعث بهبود بازیکنان مهم تیم می شود. ایگواین هم معنی گل است. او هم یکی از بازیکنان تیم ماست که خوب گل می زند و باید با تیمی که درحال خودسازی است همکاری کند.   

*شرایط عادی و تغییر سیاست کاری: از من در این باره سوال می پرسید ولی خیلی ها هستند که بدون اطلاع در این باره مطالبی را نوشته اند. به همین خاطر تمایلی ندارم که درمورد پرسه ای که مرا به این تصمیم رسانده صحبت کنم

* لالیگای غیرممکن: من از این ذهنیت برای اعمال تغییر در تیمم استفاده نمی کنم. ما در لالیگا به همان نحوی بازی می کنیم که انگار صدرنشین هستیم ویا فاصله کمی تا صدر داریم. بدون فکر کردن به سایر رقابت ها و تورنمنت ها، من بازی به بازی فکر می کنم. اینجا نه محل امتحان و آزمایش است و نه فضایی برای استراحت کردن بازیکنان. ما با همان توقعات همیشگی به استقبال بازیها می رویم. چون من نمی توانم در شرایطی بدون چنین سطح توقعاتی کار کنم. ما این مسئولیت را بردوش داریم که بهترین نتایج را در لیگ کسب کنیم.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 17 دی 1391 ا 14:32 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.