Iker Casillas - Real Madrid

سایت گل- اولین جلسه تمرینی رئال مادرید بعد از اتمام تعطیلات زمستانی روز یکشنبه برگزار شد و استقبال گرمی هم از این جلسه تمرینی که درهایش به روی هواداران باز بود به عمل آمد. حدود 7هزار نفر از هواداران رئال از نزدیک در ورزشگاه آلفردو دی استفانوی شهرک ورزشی والدبباس تمرینات کهکشانی ها را دنبال کردند.

در اولین جلسه تمرینی رئال بعد از نیمکت نشینی ایکر در دیدار با مالاگا، این کاپیتان رئال بود که  به شدت مورد حمایت هواداران بود و صدای فریادهای ایکر ایکر برای دقایقی به گوش می رسید

در آغاز جلسه تمرینی این مورینیو بود که در ابتدا از تونل خارج شد و بعد از خروج کاسیاس او برای بیش از حدود 15 ثانیه تشویق شد و به همین خاطر راموس و کریس مجبور شدند تا کمی دیرتر از تونل بیرون بیایند تا این تشویق ها به پایان برسد.

اکثر هوادارانی که برای تماشای جلسه تمرینی رئال به ورزشگاه آمده بودند، اکثریتشان کسانی بودند که عضو باشگاه مادریدی بودند که در فروش بلیطهایی که خیلی هم زودتمام شد، اولویت داشتند و بچه های مدرسه اجتماعی ورزشی باشگاه  هم درمیان تماشاچیان بودند. بعد از ورود بازیکنان به زمین مورینیو به کاپیتان تیمش نزدیک نشد و کاسیاس در اکثر جلسه تمرینی ، زیر نظر سلیوینو لورو، مربی دروازه بانان رئال و درکنار دو دروازه بان دیگر به تمرین می پرداخت.

درمیان هواداران پلاکارهای زیادی دیده می شد. علاوه بر اینکه در تشویق ها نام ایکر بیش از هر فرد به گوش می رسید؛ پلاکاردهای حمایتی زیادی هم از او دیده می شد. بدون هیچ گونه اشاره به مشکل او با مورینیو، خیلی ها پیراهن او را درخواست می کردند. البته خیلی ها هم با صدا زدن «سرخیو، سرخیو،سرخیو» ، راموس را مورد محبتشان قرار می دادند. کریستیانو رونالدو هم گهگاهی تشویق می شد.

درمورد مورینیو تشویق ها از کم شروع شد و تدریجا بیشتر شد. برخی از هواداران تلاش می کردند که برای آشتی کنان مورینیو را مورد تشویق شدیدی قرار دهند که این تلاش ها تقریبا بی نتیجه بود. طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس زمانی که در جلسه تمرینی مورینیو به سمت راموس می رفت هواداران به شدت او را تشویق می کردند و با اتمام جلسه تمرینی و وقتی بازیکنان کارشان را تمام کردند، مورینیو اولین نفری بود که به رختکن رفت و نامش برزبان هواداران قرار گرفت. دو دقیقه بعد این ایکر بود که به سمت رختکن حرکت کرد و بار دیگر هواداران او را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

foton


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 دی 1391 ا 14:11 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.