Robin Van Persie (United vs. West Bromwich Albion)

سایت گل- منچستریونایتد با پیروزی 2-0 مقابل وست بروم، برتری 7 امتیازی اش در صدر جدول لیگ برتر را حفظ کرد.

در این دیدار دنی ولبک جای رابین فن پرسی را در ترکیب اصلی منچستریونایتد گرفت و شینجی کاگاوا نیز بعد از دو ماه غیبت، بار دیگر به ترکیب شیاطین سرخ برگشت.

یونایتدها در11 بازی از 19 دیدار قبلی شان در رقابت های این فصل لیگ برتر گل اول را دریافت کردند و همین مسئله باعث عصبانیت فرگوسن شده بود اما در این دیدار تنها 9 دقیقه از بازی سپری شده بود که مک آئولی، مدافع حریف، سانتر اشلی یانگ را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا صدرنشین لیگ برتر پیش بیفتد.


در ادامه برتری منچستریونایتد ادامه پیدا کرد اما درخشش فاستر، دروازه بان حریف، مانع از گلزنی یانگ شد. البته او خوش شانس بود که شوت دیدنی هافبک منچستریونایتد بعد از دفع او به تیر دروازه برخورد کرد. خطر بعدی توسط مایکل کریک ایجاد شد اما باز هم فاستر دروازه تیمش را نجات داد. در نهایت نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را وست برم بهتر آغاز کرد و همان 5 دقیقه ابتدای یک موقعیت جدی را به وجود آورد اما دخه آ اجازه نداد ضربه کریس برانت به گل تساوی وست بروم تبدیل شود.

دقایقی بعد به هم ریختگی خط دفاعی یونایتدها یک موقعیت خوب را نصیب گراهام دورانز کرد اما این بار نمانیا ویدیچ ناجی دروازه تیمش شد.

بازی سردرگم شاگردان فرگوسن، موجب شد تا اعتماد به نفس تیم میهمان افزایش پیدا کند و مک آئولی که می خواست اشتباهش را جبران کند، می توانست با یک ضربه سر، کار را به تساوی بکشاند اما داور بازی خطای او را روی کریس اسمالینگ اعلام کرد.

در دقیقه پایانی فن پرسی که به میدان رفته بود، می توانست گلزنی کند اما فاستر بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد اما در ثانیه های پایانی ستاره هلندی منچستریونایتد توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند و پیش از سوت پایان، پیروزی تیمش را قطعی کند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391 ا 12:4 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.