http://u.goal.com/278300/278357_heroa.jpg

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، با حمایت از ایکر کاسیاس، اعلام کرد این دروازه بان باتجربه، همچنان شماره 1 تیم ملی اسپانیا خواهد بود.

کاسیاس در فصل جدید لالیگا هم نیمکت نشین دیه گو لوپس در رئال مادرید شده اما دل بوسکه اعلام کرد که هنوز دلیل زیادی برای استفاده از این دروازه بان 32 ساله به عنوان شماره یک تیمش دارد.

او به آ.اس گفت:" ایکر کاسیاس همیشه از حمایت من برخوردار خواهد بود. کاسیاس کاپیتان تیم من است و یکی از اعضای مهم تیم."

کاسیاس آخرین بار در ژانویه گذشته و در دیدار مقابل والنسیا در کوپا دل ری برای رئال به میدان رفت اما بعد از بازگشت به میادین، دیگر فرصت بازی برای این تیم را پیدا نکرد اما این جایگاه او را در ترکیب ماتادورها به خطر نینداخته است.

"  من هرگز نگفتم که او باید برای رئال بازی کند. من کاسیاس را ترجیح می دهم، به خاطر دوران حرفه ای و افتخاراتی که به دست آورد.

او دوران دشواری را پشت سر گذاشت و نیاز به حمایت کسانی دارد که به او احترام می گذارند و تشویقش می کنند. این شرایط آسانی برای هیچ کس نیست اما بیش از همه برای او دشوار است. "

در این بین، باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که آنتونیو آدان، دروازه سومش را به عنوان بازیکن آزاد اعلام کرده و او می تواند بعد از بازار نقل و انتقالات هم راهی باشگاه دیگری بشود.

آدان یکی از محصولات آکادکی جوانان رئال است و اولین بازی رسمی اش برای باشگاه را در دیدار مقابل اوسر در لیگ قهرمانان در سال 2010 انجام داد. او در این مدت تنها 18 بار برای رئال به میدان رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 12 شهريور 1392 ا 22:49 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.