به گزارش کهکشانیها و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از فارس، هاشم بیگ‌زاده پس از پیروزی سه بر یک استقلال مقابل راه‌آهن عنوان کرد: هنوز آن استقلال ایده‌آل و مورد نظر نشده‌ایم زمان نیاز داریم. با اضافه شدن احمد جمشیدیان و آندرانیک تیموریان شرایط‌مان بهتر می‌شود و به مرور زمان، بازی بهتری انجام خواهیم داد.
وی در مورد اینکه آیا از بازی‌های خودش راضی است، تصریح کرد: این موضوع را من نباید بگویم بلکه هواداران و سرمربی باید راضی باشند.
بازیکن استقلال در مورد اینکه دیگر فشارهای سابق بر این روی او وجود ندارد، تصریح کرد: درست است، دیگر آن اتفاقات نمی‌افتد و در دل هواداران جا افتاده‌ام و خدا هم خواست. به هر حال هواداران همیشه به من لطف داشتند و سال گذشته هم مسائلی پیش آمد و همه هواداران هم نبودند بلکه برخی‌ها شیطنت کردند.
بیگ‌زاده درباره فشردگی مسابقات یادآور شد: اردوی تیم ملی هم لغو شد. این موضوع به هیچ عنوان برای تیمی که راهی جام جهانی  شده، خوب نیست اما با توجه به این موضوع به نظرم فاصله بازی‌ها را یک هفته بکنند خوب است. در این مدت ما می‌توانیم ریکاوری کنیم. امیدوارم فدراسیون یک فکری انجام دهد تا برنامه‌های کی‌روش پیاده شود.
وی در مورد اینکه استقلال درخواست 10 روز استراحت داده و آیا اینکه بازیکنان واقعا خسته‌اند تاکید کرد: فاصله مسابقات خیلی کم است. ما هم امکانات اروپا را نداریم که بتوانیم در این فاصله کم ریکاوری و تغذیه مناسب داشته باشیم و بازیکنان خسته می‌شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392 ا 23:0 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.