http://u.goal.com/283600/283683_heroa.jpg

با انتقال ادینسون کاوانی به باشگاه پاری سن ژرمن، زلاتان ایبراهیموویچ بیش از پیش پروسه جدایی اش از باشگاه فرانسوی را دنبال خواهد کرد. خود او تمایل زیادی دارد تابه مادرید بیاید و درکنار سرمربی سابقش، کارلو آنچلوتی فوتبالش را دنبال کند و مجددا زیر نظر او کار کند. عشق میان ایبرا و کارلتو دو طرفه است. سرمربی ایتالیایی هم از سران باشگاه مادریدی خواسته تا این مهاجم سوئدی را به خدمت بگیرند و البته دلایل و انگیزه های ورزشی هم پیش رو دارد.

زلاتان در پاری سن ژرمن و زیر نظر کارلو آنچلوتی فصل خوبی را سپری کرد و توانست به خوبی با تاکتیک های او کنار بیاید و از همین رو تمایل زیادی دارد تا بار دیگر زیر نظر این سرمربی ایتالیایی کار کند و به همین خاطر حاضر است تا چمدانهایش را بسته و پاریس را ترک کند و به اسپانیا بیاید.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس او برای اولین بار در طول کارنامه ورزشی اش حاضر است تا از رقم دستمزد نجومی 14 میلیون یورویی خالصی که در پارک دو پرنس دریافت می کند بکاهد و به کنار کارلتو برود. این ستاره 31 ساله سال گذشته با پیشنهاد دستمزد نجومی سران پی.اس . جی بود که برای پیوستن به این تیم وسوسه شد. زلاتان حالا با 31 سال سن به محقق کردن آرزویش که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست بیش از هرچیز دیگری فکر می کند و می داند که رئال مادرید که تیمی سابقه دار است برای فتح لادسیما (دهمین قهرمانی اروپایی اش) می جنگد و حالا سرمربی ای سکان هدایت این تیم را در دست دارد که شانس قهرمانی آنها در اروپا را افزایش خواهد دادو

یک سال پیش سران پاری سن ژرمن برای جذب ایبرا مبلغ 21 میلیون یورو به میلان پرداخت کردند . اما حالا و با انتشار اخبار ابتدایی درمورد ابراز تمایل سران رئال برای جذب زلاتان، سران باشگاه فرانسوی اعلام کردند که مهاجمشان فروشی نیست. اما حالا و بعد از انتقال ادینسون کاوانی به پاریس،آئورلیو د لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی گفت:« زلاتان با باشگاه دیگری به توافق رسیده و درکنار کاوانی بازی نخواهد کرد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 تير 1392 ا 16:3 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.