در روزهای گذشته بحث انتقال تیاگو آلکانتارا به بایرن مونیخ و جدایی اش از بارسلونا داغ تر از هرزمان دیگری بود. تیتر یک اکثر رسانه های خبری اسپانیا  درروزهای گذشته به صحبت های جنجالی پپ علیه سران باشگاه کاتالان و تمایل او برای به خدمت گرفتن تیاگو آلکانتارا ستاره برزیلی الاصل باشگاه بارسا اختصاص دارد. در نهایت یکشنبه شب این انتقال نهایی شد و ستاره برزیلی الاصل بارسا به سرمربی سابقش در آلیانس آرنا محلق شد.جالب اینجاست که این ابراز تمایل در رسانه های آلمانی بازتاب دیگری دارد.

آلمانی ها معتقدند که پپ با خرید تیاگو،کار اشتباهی رامرتکب شده و براین باورند که خرید تیاگو با توجه به تعداد بالای بازیکنان خط میانی در رختکن بایرن کاردرستی نیست . روزنامه بیلد در شماره روز یکشنبه خود (قبل از قطعی شدن انتقال تیاگو به بایرن) در گزارشی به گواردیولا طعنه زده و به این نکته اشاره کرده که شاید پپ می خواهد تیمش را با سیستم 1-8-1 به زمین بفرستد.

آنها براین باورند که با انتقال تیاگو به بایرن مونیخ ترافیک زیادی در خط میانی باشگاه باواریایی ایجاد خواهد شد و باواریایی ها دست کم 12 بازیکن خواهند داشت که می توانند در پست های مختلف خط میانی بازی کنند.هرچند که برخی از آنها از جمله خاوی مارتینس و امره کان، می توانند در امور تدافعی و یا تهاجمی نیز به کار تیم بیایند و به عنوان مهاجم 9 کاذب نیز برای بایرن بازی کنند. این 12 بازیکن عبارتند از: خاوی مارتینس، فرانک ریبری، لوئیس گوستاوو، تونی کروس،تیاگو آلکانتارا (درصورت انتقال به بایرن)، ژردان شکیری، باستین شواین اشتایگر،مولر، روبن، ماریو گوتزه ، امره کان و هویبرگ.

در ادامه گزارش روزنامه بیلد، به لحن تمسخرآمیز و طنزآلود خبرنگار این روزنامه درمواجهه با پافشاری گواردیولا برای جذب تیاگو برمی خوریم که این مطلب حتی روی جلد شماره روز یکشنبه بیلد (قبل از انتقال تیاگو به بایرن) نیز منتشر شده. در بخشی از این مطلب شماتیکی از ترکیب بایرن با سیستم 1-8-1 را می بینیم که بدین ترتیب است:نویر در درون دروازه قرار دارد؛خاوی مارتینس تنها مدافع بایرن است و ریبری، گوستاوو، کروس، تیاگو، شکیری، شواین اشتایگر، مولر و روبن در خط میانی هستند  و گوتزه تنها مهاجم باواریایی ها خواهد بود.

قطعا گواردیولا تیمش را با چنین سیستمی به میدان نخواهد فرستاد، ولی انتخاب 3 یا 4 بازیکن از میان 12 بازیکن برای حضور در خط میانی بایرن، کار را برای سرمربی اسپانیایی سخت خواهد کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392 ا 15:58 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.